CarPlay via CarOptions

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

BlueyCT200

Hoort erbij
15 jul 2019
79
42
18
Na lang twijfelen heb ik het toch gedaan: mezelf een mooi cadeau gegeven. Een upgrade voor mijn Lexus CT met Apple CarPlay! Ik heb dit laten doen door CarOptions.

Van tevoren had ik al een paar keer contact met ze opgenomen. Elke keer kreeg ik snel antwoord op mijn vragen. Dat gaf mij een goed en betrouwbaar gevoel. Dus: afspraak gemaakt voor de installatie in Enkhuizen.

Het ritje vanuit Zwolle was al leuk. Even een stukje toeren! Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen. Ze waren nog bezig met een andere auto, dus ik mocht even wachten. Gelukkig was er een fijne wachtruimte met, jawel, een bonen-koffiemachine! Dat maakt mij altijd blij.

Binnen een uurtje was alles klaar. De medewerker legde rustig uit hoe het werkt. Daarna kon ik meteen terugrijden, met Google Maps op het scherm en muziek via Spotify. En dat over de Markerwaarddijk, dwars over het IJsselmeer. Heerlijk ritje!

Nu zijn we een paar maanden en paar duizend kilometer verder en ik ben nog steeds superblij met deze keuze. Alles werkt perfect. Heel soms stopt hij even, maar dan start het vanzelf weer op. Daar hoef je niks voor te doen.

Kortom! Dit had ik veel eerder moeten doen.

Bijlagen

• IMG_4357.jpeg
    IMG_4357.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 20
  • IMG_4362.jpeg
    IMG_4362.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 19
Nog iets gemerkt m.b.t. geluidskwaliteit? Ik zie dat je Mark Levinson hebt. Eventuele achteruitgang hoor je dan wat sneller denk ik.