Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Heb je toevallig een link voor de vloermatten?Korte update; nieuw setje vloermatten gescoord! De originele Lexus premium vloermatten voor de LS600h. Hoogpolig, voelt lekker luxe
Op een Amerikaans forum gelezen dat de LS460L (lange versie) ook perfect passen in de 430. Ik heb een gokje gewaagd en matten voor de LS600h gekocht. Ik dacht dat kan vast nooit veel verschillen. Sommigen zullen mij wel voor gek verklaren, maar ik vind dit soort dingen mooi. Via eBay gekocht in Amerika, duurde even voordat ze er waren met de feestdagen ertussen.
LS 600h floor mats by Bas, on Flickr
hier een zijaanzichtje zodat je goed een gevoel van de dikte kunt krijgen;
IMG_20250108_145823217 by Bas, on Flickr
Op onderstaande foto zie je ook de USB poort die ik daar aangesloten heb. (links onder 't dashboard, klein wit dingetje op de foto). Kan ik op de lange ritten de navigatie van power voorzien, die heb ik links van het stuur hangen. Blij met de vloermatten! Lijkt op de foto erg licht, maar dat is de lichtinval. Eerste twee foto's geven een werkelijk beeld van de kleur. Dit is dezelfde kleur als die ik er al in had. Maar die waren goed versleten.
IMG_20250108_152721662_HDR by Bas, on Flickr
Daarnaast twee new-old-stock raamlijsten besteld voor op de A stijlen. onderdeelnummers 75533-50060 (rechts) en 75534-50030 (links).
ik heb twee sterretjes in mijn voorruit. Moet nog even kijken of dat ze gerepareerd kunnen worden, of dat de ruit vervangen moet worden.
Kan ik daarna overgaan tot plaatsen van de nieuwe sierlijsten en rubbers, dat is één onderdeel. Heb ze nog niet binnen, anders deelde ik een fotootje![]()