Lexus Premium Traffic

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Lexus4me

Actief
18 mei 2023
217
144
43
Beste mensen,

Bovenstaande dienst “kocht” ik altijd in de e-store, zodat ik weer een jaar verkeersinformatie had op de navigatie.

Nu lijkt deze te zijn verdwenen?

Klopt dit?
Of ligt dit aan mijn digitale vaardigheden?

Dat klopt zeker... Toyota Motor Europe heeft vanaf eind 2024 een hele boel systemen uitgefaseerd, ofwel offline gehaald.. Daardoor kan Lexus Premium Traffic niet meer 'gekocht' worden.

Was erg happy met de navigatie van Lexus, maar zit nu te denken om toch maar CarPlay er in te laten zetten.
Heb een enorm beeldscherm in het dashboard en wil wel dat dat een nuttige functie heeft.
Stuur de rekening wel naar Lexus….
;-)

Was erg happy met de navigatie van Lexus, maar zit nu te denken om toch maar CarPlay er in te laten zetten.
Heb een enorm beeldscherm in het dashboard en wil wel dat dat een nuttige functie heeft.
Stuur de rekening wel naar Lexus….
;-)
Kan je CarOptions aanraden. Wil geen reclame maken maar heb weloverwogen een keus gemaakt en tot nu erg blij mee. Heb het nu een paar maanden in mijn auto en gebruik het dagelijks. Ik heb het wel laten inbouwen. Dan geven ze er ook langere garantie op volgens mij.

Heb een review geplaatst hierover op het forum.

• Leuk
Waarderingen: snorlax en Lexus4me
Zag in een review hier dat de module er soms mee stopt, maar dan wel weer zelf opstart.
Daar kan ik heel slecht tegen, dus dat weerhoudt mij er nog even van om ze direct te bellen.

Maar ik zal het meenemen in de overwegingen.
Dank voor het meedenken!

Wij gebruiken Android auto.
Daar zijn we buitengewoon tevreden mee, ook als er weer eens een alternatieve route wordt voorgesteld in vooral Duitsland door wegwerkzaamheden.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Zag in een review hier dat de module er soms mee stopt, maar dan wel weer zelf opstart.
Daar kan ik heel slecht tegen, dus dat weerhoudt mij er nog even van om ze direct te bellen.

Maar ik zal het meenemen in de overwegingen.
Dank voor het meedenken!
Klopt. Zal waarschijnlijk mijn review zijn geweest. Maar ik ben er al achter waarom. Ik stopte mijn telefoon in de opbergvak van de armsteun.

Daardoor verbreekt de Bluetooth verbinding denk ik en kan de module je tel niet vinden.

Sinds ik mijn telefoon niet meer “verstop” is dit euvel weg. Laat hem nu vaak op de bijrijdersstoel liggen.

*zal de review aanpassen.

Klopt. Zal waarschijnlijk mijn review zijn geweest. Maar ik ben er al achter waarom. Ik stopte mijn telefoon in de opbergvak van de armsteun.

Daardoor verbreekt de Bluetooth verbinding denk ik en kan de module je tel niet vinden.

Sinds ik mijn telefoon niet meer “verstop” is dit euvel weg. Laat hem nu vaak op de bijrijdersstoel liggen.

*zal de review aanpassen.
Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!

• Leuk
Waarderingen: BlueyCT200
Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!
Ik moet zeggen ik heb echt goed contact met ze gehad. Als je ze door hen laat inbouwen krijg je twee jaar garantie. En als het niet bevalt halen ze het er weer voor je uit.

Zover ik het heb begrepen zijn het twee techneuten die zelf CarPlay in de auto wilden hebben en materialen bij elkaar hebben gezocht. Die hebben gecodeerd naar hun eigen wensen. En via vrienden die het ook wilden is uitgegroeid tot een business. Veel mensen hier roepen dat het een roadtop kastje is. Heb ook aan hen gevraagd hoe dit zit en over dit forum gehad waar het op staat.

Ze geven te kennen dat het de kastjes an sich gewoon te koop zijn. Het zijn als ware lege omhulsels. En zij bepalen zelf welke onderdelen ze erin willen hebben. Dus uiterlijk gezien lijken ze idd op de roadtop. Maar zijn ze dus niet. Net als je vroeger je eigen computer samenstelde met jouw wensen pakket aan onderdelen en chips.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Nou, al zou het wel een Roadtop zijn, 2 jaar garantie in Nederland is fijn en ik kan het zelf niet inbouwen.
Althans, ik ken de filmpjes, maar ben prima in staat de boel te beschadigen bij het loshalen van alles....
;-)

En in het verleden heb ik een geïnformeerd bij een lokaal bedrijf, maar die wilden een grote zwarte glimmende knop midden op het dashboard plaatsen!
Dus plankgas weer naar huis.....

Al met al klinkt CarOptions dus als een serieuze optie.

• Leuk
Waarderingen: BlueyCT200