Heerlijk wagen onze UX

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Yoyoman

Hoort erbij
19 apr 2025
60
128
33
Vandaag samen met mijn vrouw was ik vanuit Noord-scharwoude dagje naar het gevangenis museum (160 km).
Aldaar broodje gegeten en doorgereden naar Meppen in Duitsland op koopjes jacht.
Wagen volgeladen helaas wel een parkeer bon maar dat kan de pret niet drukken.
Terug via Drachten in verband met onze zoon zijn 34e verjaardag van de week. Hebben we als cadeautje zijn boodschappen gedaan.
Maar na ruim 400km was ik beetje moe dus nu rijdt mijn echtgenote kan ik even met de phone klooien.
Het blijft een fantastische reis wagen zo een Lexus 👍 foto's de Apple Carplay Tom Tom en de bon 🤣😂😇

Bijlagen

• IMG_20250902_173827177_HDR.jpg
    IMG_20250902_173827177_HDR.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 56
  • FB_IMG_1756827708345.jpg
    FB_IMG_1756827708345.jpg
    140,1 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
Fijne parkeerbon. Onlangs parkeerde ik per ongeluk op een invalide plekje ergens in een woonwijk. Bij terugkomst was een BOA net bezig….hem kunnen overtuigen dat het echt per ongeluk is gebeurd en kwam er met een waarschuwing vanaf. Zou anders ruim €500 hebben gekost😱

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
Het is voor twee personen dan ook een erg fijne reiswagen.

Wij zijn er de afgelopen maanden twee keer mee naar Italië en Kroatië geweest. En het verbruik is echt meer dan prima.
118kmh is zo'n beetje de hotspot, dan rijd de auto het zuinigst terwijl je toch normaal met het verkeer meekomt. In Duitsland hadden we wat uitschieters tot 135kmh om de Staus te compenseren, maar of dat zin heeft gehad zullen we nooit weten.
De fitcamX Dashcam had wat leuke filmpjes opgenomen die wel toepasselijk waren om mijn schoonzus te overtuigen dat het rijden in Italië echt niet meer het Wilde West is zoals vroeger.
Daar heb ik even voor haar een leuke compilatie van gemaakt, misschien wil ze volgende keer wel mee, het is namelijk een hartstikke leuk mens.

Hm, erg leuk filmpje en erg bekend terrein, maar een beetje vertekend beeld geeft dit toch wel, denk je niet? Zondagochtend, rond de klok van 10 uur, dan is het óveral in Italië wel lekker rustig :ROFLMAO: En ik heb in Malcesine al muurvast gestaan in een poging erdoor te komen maar de boel stagneerde door kabelbaantoeristen..... Maar wel een goeie om je schoonzus mee te krijgen, als het hiermee niet lukt dan weet ik het ook niet meer :cool:

• Leuk
Waarderingen: Dietrich