IS300h naar RC300h ?

Reeds twee bekeken, en dat viel me erg tegen.
Ik snap niet hoe je een interieur van een auto met een ton op de teller zo kunt beschadigen (inclusief dorpel versiering), alle velgen beschadigd, stoelvulling en leder slecht , etc.
En die zijn dan gewoon aan de prijs, en de zeer nette IS is natuurlijk niets waard.
De onderhoudsstatus is bij zulks manier van omgaan met een auto ook nog maar de vraag, al is “het minimale” natuurlijk wel afgestempeld.
Dus om het dan naar mijn zin te krijgen, moet ik nog beginnen ……

Lijkt erop dat de autohandel mikt op alleen maar heel grote marges , desnoods met een hele lage omloopsnelheid (daarom staan auto’s zo lang te staan).

Maar ik ga er nog wel meer bekijken.
Onder het motto “zo kom je nog eens ergens 😂”.

Ik heb ook al gekeken naar wat er momenteel in België te koop staat, maar dat valt tegen qua kleur/uitvoering welke mij aanspreekt.

Dus nog niet met gereden, want wanneer de basis niet goed is hoeft dat ook nog niet.

Laatst bewerkt:
Tis rond … volgende week “same time same place” ophalen.
Dank voor jullie mentale support 😁👍
Dat heb je dan toch snel voor mekaar, ondanks dat je de nodige net-niet exemplaren de revue hebt laten passeren.
Je IS er op in kunnen ruilen? Beetje ok prijs voor gekregen?

Maar post eens een teaser!?

• Leuk
Waarderingen: Paniekje
Uhhh 🤔😳 te ver ingezoomd 🤔🧐

Bijlagen

• b092307a-bb8b-41bf-9372-4879b9862ea0.jpeg
    b092307a-bb8b-41bf-9372-4879b9862ea0.jpeg
    30,3 KB · Weergaven: 37
Wat gaaf! Wij horen graag hoe de proefrit bevallen is. Wat zijn de belangrijkste verschillen?
Nou, laat ik het zo zeggen dat ik niet zo heel ver gereden heb met het ding.
Industrieterrein af, buitengebied in, gekeerd op een boeren akker.
Het zal de 10km niet halen.
Dus dat komt nog.

• Leuk
Waarderingen: Lexus_Dennis
Zelfs een facelift zo te zien! Een RC is altijd al fraai, maar als facelift vind ik hem nóg mooier. Kleur is hoe dan ook prachtig. Dat wordt een lange week. Gefeliciteerd en alvast veel rijplezier toegewenst!

• Leuk
Dat heb je dan toch snel voor mekaar, ondanks dat je de nodige net-niet exemplaren de revue hebt laten passeren.
Je IS er op in kunnen ruilen? Beetje ok prijs voor gekregen?

Maar post eens een teaser!?
IS inderdaad op ingeruild, maar je weet hoe dat gaat met een 200K km auto .
Maar omdat het gat groter was, was er ook meer ruimte voor een scherpere prijs.

Heb de desbetreffende RC inmiddels gevonden. Wat een droomuitvoering! Nog niet eerder zo gezien. En volgens mij ook een vrij unieke modificatie aan de achterkant. 😉

Heb de desbetreffende RC inmiddels gevonden. Wat een droomuitvoering! Nog niet eerder zo gezien. En volgens mij ook een vrij unieke modificatie aan de achterkant. 😉
Ook gevonden. Met cognac leer (mooi!) en stuurverwarming. Dat laatste zie je niet vaak, volgens mij.

• Leuk
Oh, maar dat is standaard bij de facelift … had ik ergens in een YT-filmpje gezien .
Zo kun je een oud model goedkoop een ander smoel geven 😁

Die achterlichten horen inderdaad zo. Er zit een hele mooie spoiler op. Die heb ik nog niet eerder gezien. Sluit heel mooi aan bij het lijnenspel. Echt precies goed zo.

• Leuk
🤔 jullie zien meer dan ik 🙄.
Ik kocht hem voor het interieur en de wielen, de rest heb ik eigenlijk niet zo’n notie van gehad.

• Leuk
Waarderingen: Lexus_Dennis