IS300h naar RC300h ?

Niks unieks zo’n rode RC …
Rijd ik vanmiddag van Boxtel naar Esch, kom ik in Boxtel … jawel, een rode RC tegen.
Het stikt van die dingen 😁
Dat had ik ook toen ik de eerste keer in de mijne reed. Dat was in mijn geval dan ook een grijze. De chauffeur keek me met grote ogen aan. 😆

• Haha
Waarderingen: Paniekje
Even uit een filmpje geplukt

Bijlagen

• IMG_3868.jpeg
    IMG_3868.jpeg
    118,1 KB · Weergaven: 29
Om jullie op de hoogte te houden:

Gisterenavond het financiële gedeelte maar meteen uitgevoerd, niet meer over nadenken 🙄😁.

Kenteken is binnen (is immers een import-auto vanuit België, want in NL had men niet de neiging om alles aan te vinken bij aanschaf), dus verzekering kan ik ook alvast regelen voor de wisseldag op dinsdag.

Haha dat komt vast goed! De folder verklaart ook waarom die spoiler zo mooi aansluit bij het design. Het is een origineel accessoire van Lexus. Zie pagina 36 van de folder.

• Geweldig
Vandaag de IS ontdaan van meesleur-spullen … dus dat ga ik nog even verder uitdunnen.
De mascotte uitgewassen 😁, die reist al ongeveer 650.000 km met me mee.

Ff de stofzuiger door de IS gehaald, ziet er weer toppie uit.
Ik heb een hekel aan het afleveren van een rommelige auto, zeker wanneer zij ook hun best doen.

😳😳😳 de mascotte (Muis) is bijna droog en begint praatjes te krijgen, vraagt zich af “of er wel genoeg beenruimte achterin die RC is” 😳🙄😁

Ik heb geen mascotte, maar als ik er een had dan was het een grizzlybeer en dan gaat het vergelijk weer op, die past niet in mijn LS maar mogelijk wel in die van @Speedy J 🤣

• Haha
Als ik er in pas dan past een grizzlybeer er ook wel in. Ik vrees alleen dat deze dan ook wil rijden en om een grizzlybeer iets te weigeren….

Ik zou wel graag als mascotte een levensgrote Mr. Oizo rechtsachter willen neerzetten. Lijkt me een mooi gezicht!