IS300h naar RC300h ?

Ruiten zijn weer helder .

Zag ik afbladderende blanke lak of iets dergelijks 😳 ?
Gelukkig … het was de nieuwigheid 😁, beschermfolie welke opkrulde.

Bijlagen

• IMG_3905.jpeg
    IMG_3905.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: Lexus_Dennis
Ruiten zijn weer helder .

Zag ik afbladderende blanke lak of iets dergelijks 😳 ?
Gelukkig … het was de nieuwigheid 😁, beschermfolie welke opkrulde.
Kijk, dat zijn nu precies de details waar Lexus eigenaren naar kijken. Maar niet alle want ik zag er een paar op de Lexus forum dag waar ook het folie nog op zat. Dat kan 2 dingen betekenen, de eigenaar wil met de folie het embleem beschermen en ziet meerwaarde als het er nog opzit bij verkoop, of de eigenaar heeft geen flauw benul en nooit gezien dat die folie er nog op zat....

Oeffff, wat een knappe kar!!

Mooi apparaat zeg. Je had het er in Dongen over, en maar meteen de daad bij het woord gevoegd.
Ik kom hem graag eens bekijken.
Ook Mark Levinson, iets waar ikzelf heel erg tevreden mee ben. Heb er dagelijks plezier van.
En rood met bruin interieur... ik heb je toch niet aangestoken he? :unsure:
Bijna klaar met de poets, dus welkom

Mooi het lijnenspel op de foto gezet hoor, met name foto twee (y)

Het is ook typisch een auto waarbij je een stoeltje pakt en deze eens rustig op de verschillende hoeken om de auto zet om deze eens goed en langdurig te bekijken. Verveelt niet. Tenminste, zou ik doen 😇

• Leuk
Waarderingen: Paniekje en quattrootje
@Speedy J , 😃 dat miste ik nog, zo’n klapstoeltje (en tafeltje) achterin de kofferbak zoals mijn opa en oma vroeger in de DAF46 hadden … 😁

Opa was hartpatiënt, dan gingen ze bij heet weer ergens in het bos zitten naast hun Dafje , een appeltjes groene.

Ik belde vanmorgen mijn vaste monteur (al jaren), met de vraag of hij vanmiddag op de zaak was, met de mededeling “iets kleins met de Lexus, niets waar je al over na hoeft te denken”.

Hij zou er zijn (denkend aan de zwarte IS)

“Kan ik zo binnenrijden ?”

Ja , dat kon, ruimte genoeg .

Hij was versnellingsbakolie aan het vullen bij een Polo toen ik EV binnen fluisterde.

Had je hem moeten horen bij de eerste glimp van een koplamp en iets roods 😂🤣 … het had eigenlijk gefilmd moeten worden.

• Haha
Waarderingen: quattrootje
Dat effect ga je zeker nog vaker hebben.
Het is gewoon een nekkendraaier; het lijnenspel icm de rode kleur maakt het echt een fantastische bolide!
(klinkt dit jaloers? Ja absoluut! 😊🥹)

@Speedy J , 😃 dat miste ik nog, zo’n klapstoeltje (en tafeltje) achterin de kofferbak zoals mijn opa en oma vroeger in de DAF46 hadden … 😁

Opa was hartpatiënt, dan gingen ze bij heet weer ergens in het bos zitten naast hun Dafje , een appeltjes groene.
Met zo'n indrukwekkende verschijning trek je zeker de nodige aandacht als je aan "bermtoerisme" gaat doen 😄