IS300h naar RC300h ?

@Bassj , ik heb het even opgezocht, de onderste uit dit lijstje (folder):

Bijlagen

• IMG_3918.jpeg
    IMG_3918.jpeg
    100,8 KB · Weergaven: 21
Originele, als ze verkrijgbaar zijn. Die passen het mooiste en ze stinken niet, én het Lexus logo staat erop ;)

Zo … de eerste 1000km zitten er (ruim) op 😁.
Ik was in België naar Zuid Limburg (globaal van Hoeselt B naar Eperheide, zoveel mogelijk over kleine dorpen).

Weer even volgegooid, en ik zie dat deze verbruiksmeter op het dashboard ook 0.4 l/100km liegt 🙄, dus wel een constante kwaliteit bij Lexus 😁.
Deze liegt 5.8 en is 6.2 l/100km.

Gelukkig een stuk minder zuinig dan de IS, anders was alles hetzelfde 🙄😂.

In die 6.2 zitten wel twee trekjes van 20km (in Duitsland) aan de 200km/hr inbegrepen, maar ik verwacht dat dit ongeveer het verbruik zal blijven, want ik heb EV ook tot het uiterste belast en volgepompt.

Verder ben ik nu een beetje gewend aan het ding, “ech wel !!!” een hele plezierige auto om met te rijden.

Nog wel wat uitzoekwerk, het volume van gesproken instructies navi (ik vind alleen een mute-knop links van de kaart) , dat carplay eens op mijn gemakkie bekijken, …… etc

Bijlagen

• IMG_3920.jpeg
    IMG_3920.jpeg
    5,3 MB · Weergaven: 28
  • IMG_3919.jpeg
    IMG_3919.jpeg
    3,7 MB · Weergaven: 27
Als deze kruisspaakvelgen en de f-sport velgen op de rc passen dan lijkt me duidelijk dat ze ook allebei dezelfde et-waarde hebben. anders zouden ze ook verder of minder ver uitsteken.

Iemand ooit hier geweest ? (Ligt redelijk centraal) :
Dit is een privé collectie met mooie auto’s. Je kunt er ook (een aantal) kopen. De horeca aldaar is wat eenvoudiger. Toegang tot het museum is betaald.
Of deze ?
De collectie alhier is eenvoudiger geworden. Het grootste deel van de hal wordt nu benut door het occasionpark van VW-dealer Van den Udenhout (onze Polo komt hier vandaan). Er is een horeca gelegenheid maar of daar meer dan koffie en wat fris gedronken kan worden weet ik niet. Als klant voor een gebruikte VW, Audi, Seat of Skoda kost de koffie je daar niks :LOL: (Allemaal massaal proefritten maken en een Lexus inruilen :trollface:) Entree van het museum is gratis.

Op beide locaties is er ruim voldoende parkeergelegenheid.

• Leuk
Waarderingen: Paniekje