Terugroepactie /service campagne div. modellen

Lexy

Actief
17 mrt 2023
301
209
43
Net vastgesteld dat er een service campagne is voor oa de NX en andere modellen.
Vlg’s clublexus.com kan het scherm bij gebruik van de achteruit rij camera bevriezen of uitvallen. Ik zelf heb het nog niet ervaren.

Bijlagen

• IMG_1825.jpeg
    IMG_1825.jpeg
    177 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Toevallig had ik hier ook naar gekeken deze week, bij mij staan er 2 vrijwillige acties open. 1 was me al bekend (alleen voor PHEV denk ik) maar die van die camera is nieuw voor mij:

We hebben vastgesteld dat uw Lexus het deel uitmaakt van een vrijwillige service campagne of een uitstaande veiligheidsoproep.
Dit kan kosteloos worden verholpen.
Combination Meter ECU Reprogramming
PDC&R/SSC NOT READY - - for Parking Assist ECU reprogram on certain Toyota/Lexus Multiple models

Zit te twijfelen om dit bij de eerstvolgende beurt (mei) te laten doen of nu al een afspraak te maken ervoor. Ben bang dat het over het hoofd gezien wordt bij een beurt.

Ik was van plan om het bij de beurt te laten doen. Is wel pas in september. Effe in de agenda zetten.
Of ik moet het eerder ervaren dat het beeld blokkeert. Wel effe opletten bij achteruit rijden. Niet dat je denkt dat je nog een meter vrij hebt achter je terwijl het nog maar een paar cm is.

...nog maar een paar cm over? Da's nog steeds genoeg om schadevrij te blijven. Pas als je voelt dat de cm's op zijn, dan zakt je humeur de put in... :cry:

Pas als je voelt dat de cm's op zijn, dan zakt je humeur de put in... :cry:
Valt wel mee hoor. De eigenaar van de auto achter me zal daarentegen minder blij zijn met mijn trekhaak... :sneaky:

Mijn auto valt ook onder deze terugroepactie, maar volgens de RDW staat er een andere open:
Referentiecode producent: YGG27 / 23SD-075
Omschrijving van het defect: Een regelmodule op een gelijkstroomconverter kan zijn beschadigd en de converter niet uitschakelen.
Materiële gevolgen: Blijven laden van de 12-volt accu waarbij oververhitting ontstaat en mogelijk kortsluiting.
Mogelijk gevaar: Brand met letselschade

Daar ga ik toch ook maar even naar vragen. Heeft iemand anders deze ook?

Jarno

Ik heb ook een terugroepaktie maar gaat om het uitvallen van de cockpit.
Is een softwareprobleem die ook bij veel toyota modellen moet worden uitgevoerd.
Ik heb een LBX