collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Screenshot Lexus GS450h 2013.jpg

Gistermiddag bij het verlaten van mijn wijk (van ook nog eens een hele klein durp) draaide er een GS450h uit 2013 de straat in. De eigenaar heeft 'm nog maar een jaar zag ik op de RDW-site.
Ik moest even wat opletten (druk punt) dus van zwaaien kwam van mijn kant niks.

Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant:
GS 450h.jpg
Jammer genoeg is bij het installeren van die uitlaten blijkbaar ook de bedrading van de knipperlichten beschadigd. Ik zag ze ten minste ondanks meerdere keren afslaan niet één keer werken...

Jarno

Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen.
Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag.

Het is een pre-facelift ( de auto 😁😇).
Kheb gezwaaid, maar ze keek strak rechtuit om de optimale lijn aan te houden denk ik … op de rechte weg 😁.

• Haha
Waarderingen: Raymond Schrave
Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant:
Bekijk bijlage 184660
Jammer genoeg is bij het installeren van die uitlaten blijkbaar ook de bedrading van de knipperlichten beschadigd. Ik zag ze ten minste ondanks meerdere keren afslaan niet één keer werken...

Jarno
Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.

• Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Kheb gezwaaid, maar ze keek strak rechtuit om de optimale lijn aan te houden denk ik … op de rechte weg 😁.
Natuurlijk kijkt ze strak rechtuit, helemaal poepzat van alle zwaaiende mannen. Maarja dat roep je wel over jezelf af, als je in een RC rondrijd....

Begrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?:giggle::giggle: