HondaFan
Actief
- 16 okt 2018
- 102
- 94
- 28
Ik wist niet dat in Australië er ook een Eemnes isGespot in Eemnes

Ik wist niet dat in Australië er ook een Eemnes isGespot in Eemnes

Dat komt doordat de magnetische polen van de Aarde bezig zijn met hun periodieke rotatie.Wanneer je op de foto klikt is het plots weer in NL![]()

).
.Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant:
Bekijk bijlage 184660
Jammer genoeg is bij het installeren van die uitlaten blijkbaar ook de bedrading van de knipperlichten beschadigd. Ik zag ze ten minste ondanks meerdere keren afslaan niet één keer werken...
Jarno
ik denk dat het puur energiebesparing is.Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.
Natuurlijk kijkt ze strak rechtuit, helemaal poepzat van alle zwaaiende mannen. Maarja dat roep je wel over jezelf af, als je in een RC rondrijd....Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen.
Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag.
Het is een pre-facelift ( de auto).
Kheb gezwaaid, maar ze keek strak rechtuit om de optimale lijn aan te houden denk ik … op de rechte weg.
Begrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen.
Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag.
Het is een pre-facelift ( de auto).
Kheb gezwaaid, maar ze keek strak rechtuit om de optimale lijn aan te houden denk ik … op de rechte weg.

Er ontstaat een patroonBegrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?![]()