Raymond Schrave
Actief
- 30 okt 2024
- 342
- 449
- 63
Morgen zie je haar weer @PaniekjeBegrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?![]()

Laatst bewerkt:
Morgen zie je haar weer @PaniekjeBegrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?![]()

Woensdag !!! … breng me niet in verwarring en paniek
.
oje, ik heb bijna twee weken vakantie gehad (weinig opdrachten), dat zijn de dagen een beetje Harry-in-de-warrie.Woensdag !!! … breng me niet in verwarring en paniek.
Woensdag stel ik me verdekt op en blokkeer dan de weg![]()

Dan was je in mijn wijk. Ik woon in Volkel en werk in BoekelIk was daar rond dat tijdstip ook in de buurt , maar ben Volkel Boekel Gemert gereden.

……

helemaal leuk, zie dat je 'mijn nummerplaat' gebruikt hebt!! Mooi man, nu nog even in het juiste perspectief trekken....Vanochtend 3 collega's gespot in krap een uur, allen op de N345. Een prachtige bruine sedan, een CT die me kilometers gevolgd heeft, en op de terugweg een wat lichter bruine sedan. Ik reed zelf met een aanhanger.
Foto's heb ik niet maar omdat dit topic niet leuk is zonder foto's even de Lexus die mijn zoon dinsdag in Zutphen op de foto gezet heeft.
De witte is van forumlid Petrus.
Zoonlief was onder de indruk van de GS.