Nieuw hier !

Welkom hier.
Neem eens even een kijkje in de bijgeleverde bijbel.
Waarschijnlijk kun je bij jouw type ook verschillende zaken instellen in het centrale systeem, het grote scherm.

Welkom, de gebruiksaanwijzing kan misschien helpen. Alleen ik denk dat waarschijnlijk niemand dat doet šŸ˜….
Die heb ik met zijn 472 blz zeker door gelezen .
De tekening van het achteruitrijlicht lijkt op een t10 maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn.
Ik heb iets gelezen over verlichting op automatische te zetten en met groot licht spelen.

• Leuk
Waarderingen: HondaFan

Bijlagen

• 20251201_154349.jpg
    20251201_154349.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 29
  • 20251121_122257(1).jpg
    20251121_122257(1).jpg
    2,1 MB · Weergaven: 29
Die heb ik met zijn 472 blz zeker door gelezen .
De tekening van het achteruitrijlicht lijkt op een t10 maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn.
Ik heb iets gelezen over verlichting op automatische te zetten en met groot licht spelen.
Ergens een subje onder voertuigsettings denk ik

Ik kan helaas niets veranderen.
Er zit geen " voertuigsetting" op , in .
Mijn Kalender staat op 08-05-2006 , en die gaat tot 2024 .
Heel goed dat je de gebruiksaanwijzing leest. Het is nogal een zoekplaatje, zonder zoek functie haha.

Zonder dollen ik ben door de Engelse handleiding heen gegaan, zie blz 425 ( pagina nummer op de pdf). Zie link voor de manual die ik geraadpleegd heb.

• Leuk
Waarderingen: Schelling J.J.A
Heel goed dat je de gebruiksaanwijzing leest. Het is nogal een zoekplaatje, zonder zoek functie haha.

Zonder dollen ik ben door de Engelse handleiding heen gegaan, zie blz 425 ( pagina nummer op de pdf). Zie link voor de manual die ik geraadpleegd heb.
Ok, gelezen. Maar dat kan ik zelf niet veranderen.
Dat gaat toch via de obd ?

Ok, gelezen. Maar dat kan ik zelf niet veranderen.
Dat gaat toch via de obd ?

Ja dat denk ik wel. Je kan wel obd adapter kopen om zelf je auto uit te lezen en instellingen te wijzigen. (let op twee verschillende stekkers zijn in omloop). Maar dan heb je nog niet de software. Ik hou mij er niet zo mee bezig dus ik durf hier weinig over te zeggen. Buiten de waarschuwing dat er dure abonnementen zijn voor obd software, wat geloof ik niet nodig is. Een welwillende dealer of garage zou je wellicht kunnen helpen, zeker als je de auto er gekocht heb. Het is vijf minuten werk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Welkom Jeroen! Dat is een zeer stoere RX! Best zeldzaam denk ik, althans zo zie ik ze weinig. En in mooie staat zo te zien, nog grotendeels origineel? Veel KM's?

• Leuk
Welkom Jeroen! Dat is een zeer stoere RX! Best zeldzaam denk ik, althans zo zie ik ze weinig. En in mooie staat zo te zien, nog grotendeels origineel? Veel KM's?
Dank je wel.
Zover ik weet is hij origineel. Behalve de velgen en de onderdelen die in de loop van tijd zijn vervangen.
Er zit ook een "Vline2" systeem in voor android.
Helaas heeft hij wel wat kilometers er op zitten . (277xxx km)
Maar bij goed onderhouden door vorige eigenaren .

• Leuk
Waarderingen: Paniekje en Bobusa
Helaas heeft hij wel wat kilometers er op zitten . (277xxx km)
Met zoveel km's moet ie haast wel goed zijn! 🤣 Nee. zonder gekheid, dat lijkt me geen enkel probleem. Mits goed onderhouden is 500k zonder grote reparaties prima te halen. De RX 400h is oer degelijik. Ik zou wel elke 7500 km de olie verversen, ten minste als je van plan bent hem lang te houden.Dat is levensduur verlengend. En olie + (OEM) filter is goedkoper dan een nieuwe motor... Veel plezierige km's gewenst. Ps. is de Vline2 stabiel en storing vrij?

• Leuk
Met zoveel km's moet ie haast wel goed zijn! 🤣 Nee. zonder gekheid, dat lijkt me geen enkel probleem. Mits goed onderhouden is 500k zonder grote reparaties prima te halen. De RX 400h is oer degelijik. Ik zou wel elke 7500 km de olie verversen, ten minste als je van plan bent hem lang te houden.Dat is levensduur verlengend. En olie + (OEM) filter is goedkoper dan een nieuwe motor... Veel plezierige km's gewenst. Ps. is de Vline2 stabiel en storing vrij?
Ik heb geen probleem met de vline2 .
Heeft wel een update in de wacht staan.
Maar de betaling naar dat bedrijf werkt niet via PayPal . En ik moet steeds handmatig aanmelden via Bluetooth.
Volgens mij is de Vline in 2022 geĆÆnstalleerd.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa