collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
1000064870.jpg

Wie kwam er vandaag naast me staan in de parkeergarage van het UMC? Iemand van hier?

En nee Raymond, geen steile leercurve hier.

Ik had wel een beetje te doen met de RX, een 1tje op het kenteken en de voorbumper had wat te lijden gehad.

Bijlagen

• 1000064872.jpg
    1000064872.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 17
  • Leuk
Waarderingen: Dirk_S
Nou moet ik zeggen dat deze parkeervakken net zo veel deinen als de gemiddelde aanlegsteiger
🤔 Ik vind het vervelend, maar heb war (wo)manplaining nodig. De aanlegsteigers waar ik op heb gelopen deinden niet mee. Maar als ze wel deinen bij de gemiddelde aanlegsteiger, die jij kent, dan klinkt dat niet best. Je werkt niet bij het St Antonius Ziekenhuis of is dat nu ook UMC geworden? Wat een vragen op mijn vrije dag haha

Haha mijn ervaring is wel dat de gemiddelde pleziervaartsteiger wat beweegt. Maar misschien zijn dat mijn zeebenen.

Het was echt het UMC. Maar ik heb het inderdaad meteen vergeleken met het Antonius. Je voelde niet alleen de auto's op het eigen dek rijden maar ook die op het dek er boven.

• Wow
Waarderingen: HondaFan
Ah dat is wel spannend.... Ik hoop dat het ziekenhuis steviger gebouwd is. Enige tijd terug had ik oog chirurgie gehad, een snee in mijn oog van 1.5 mm en dan gepriegel in mijn oog. De arts had een vaste hand, maar ik zou echt geen extra uitdagingen voor de arts willen 😅.

Vanavond op de singel in Enschede, een tijdje een NX of een RX achter me gehad.
Was moeilijk te zien in 't donker, iemand van hier toevallig? ;)