Even voorstellen

Lexusgs450hfsport

Nieuw hier
23 feb 2026
5
11
3
Hi,

In 2019 begonnen met een IS250. Helaas total loss bij een kettingbotsing.

Daarna een tijd een CT200h F-Sport gereden en sinds kort eigenaar van een GS450 h F Sport. Na een lange zoektocht eindelijk de juiste kleurcombi gevonden.
IMG_3972.jpeg
3b9aeaa2-2036-45ec-9f52-46916a67a7d0.jpeg
Mijn partner rijdt nu met de CT 😊.
IMG_4104.jpeg

Ik vond het vrij spannend met de GS. Import én hoge km stand a 250k km. Recent door lexus nagekeken, terugroepactie uitgevoerd en voorzien van een verse health check.

Hier om meer info te vergaren 🤓.

Laatst bewerkt:
Hi,

In 2019 begonnen met een IS250. Helaas total loss bij een kettingbotsing.

Daarna een tijd een CT200h F-Sport gereden en sinds kort eigenaar van een GS450 h F Sport. Na een lange zoektocht eindelijk de juiste kleurcombi gevonden.Bekijk bijlage 185289Bekijk bijlage 185291 Mijn partner rijdt nu met de CT 😊.
Bekijk bijlage 185290
Ik vond het vrij spannend met de GS. Import én hoge km stand a 250k km. Recent door lexus nagekeken en voorzien van een verse health check.

Hier om meer info te vergaren 🤓.
Zeer nette auto en leuke combinatie zo met de CT!. Heeft de auto alle benodigde onderhoudspapieren?

• Leuk
Waarderingen: Lexusgs450hfsport
Wat wil je nog meer weten van het geheel, gezien je meer info wil vergaren? :cool:
Met name waar ik de (te dure) f sport schijven kan sourcen (al oud topic geopend 😬) en of het loont om naar de Vetos garages te gaan voor onderhoud etc. Ik heb in het verleden altijd via de dealer onderhoud gedaan maar bij deze km standen wellicht niet meer van toepassing. Ben van plan hem op te rijden maar niet in te dammen op onderhoud o.i.d.

Welkom, en super dat je je partner ook gedwongen hebt om Lexus te rijden 🥰.

De interieur bekleding van je GS vind ik erg mooi en volgens mij had ik deze ook in mijn 2016 RX. Erg gave auto, en lekker vlot 😀. Welke kleurstelling heeft de CT?