collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Huge? Dat is relatief. Er zijn kleinere auto's maar de RX is in feite als middenklasser. En eerlijk is eerlijk, ik ervaar het als ruim maar als je echt wat spullen mee moet nemen merk je al snel dat die ook weer niet overdreven groot is
Midsize SUV. Dat klopt wel, wat in- en aan onze vorige wagen -Fabia- zat, kregen we ternauwernood in de RX. Uit voorzorg had ik al dakdragers op MP gescoord. Dakkoffer net niet nodig gehad.

• Leuk
Waarderingen: Johno
Waarom een SUV als je in Duitsland ook een bus kunt kopen?

Bijlagen

• IMG_8616.jpeg
    IMG_8616.jpeg
    418,1 KB · Weergaven: 42
Daarstraks op de A35, een Lexus met behoorlijk snelheidsverschil ingehaald en ik reed -uiteraard- 100. Wellicht op een thuisbrengertje aan het rijden 😢. Blacked-out out Lexus, geen idee welk type, mooi vind ik het niet, maar dat is een smaeck kwestie natuurlijk. Ik gaf hem een vriendelijke túút en reed door naar het altijd fraaie Enschede.

Daarstraks op de A35, een Lexus met behoorlijk snelheidsverschil ingehaald en ik reed -uiteraard- 100. Wellicht op een thuisbrengertje aan het rijden 😢. Blacked-out out Lexus, geen idee welk type, mooi vind ik het niet, maar dat is een smaeck kwestie natuurlijk. Ik gaf hem een vriendelijke túút en reed door naar het altijd fraaie Enschede.
Ik zit ook op reddit en daar volg ik ook de LexusIS pagina.

Naast alle jaloersmakende berichten over mensen die de nieuwste USA versie IS hebben gekocht, krijg je ook allerlei berichten te zien over mensen die de IS modificeren. Wat een walgelijke creaties makes ze er altijd van. Ik ben ook erg blij dat het extreem tinten van ruiten (zelfs de voorruit) hier illegaal is. Maar ook genoeg body kits of aliexpress led verlichting aan de binnenkant.

Gelukkig worden Lexussen in NL lekker met rust gelaten qua uiterlijk. Vooral als de verkoopwaarde je interesseert: pas niks aan. De auto is mooi genoeg van zichzelf.

Ik zit ook op reddit en daar volg ik ook de LexusIS pagina.

Naast alle jaloersmakende berichten over mensen die de nieuwste USA versie IS hebben gekocht, krijg je ook allerlei berichten te zien over mensen die de IS modificeren. Wat een walgelijke creaties makes ze er altijd van. Ik ben ook erg blij dat het extreem tinten van ruiten (zelfs de voorruit) hier illegaal is. Maar ook genoeg body kits of aliexpress led verlichting aan de binnenkant.

Gelukkig worden Lexussen in NL lekker met rust gelaten qua uiterlijk. Vooral als de verkoopwaarde je interesseert: pas niks aan. De auto is mooi genoeg van zichzelf.
Ik heb de mijne nochtans gepimpt :ROFLMAO:

Bijlagen

• IMG_0250.jpeg
    IMG_0250.jpeg
    196,3 KB · Weergaven: 25