Radiateur

Rowdy

Nieuw hier
29 apr 2026
2
0
1
Beste allemaal, ik ben in het bezit van een Lexus SC 430 bouwjaar 2001
Wil de radiateur vervangen heb deze besteld, maar de geleverde radiateur mist een extra pijpje
op de bovenbak deze gaat naar het expansie vat.
Iemand enig idee waar ik en radiateur kan krijgen waarbij dit pijpje wel aanwezig is.

Heb namelijk alle sites al gehad.

Kun je een foto maken van je oude en nieuwe radiateur? ik heb dit bij mijn LS ook gehad, en bij de mijne ontbrak de vuldop aan de bovenkant. Lexus maakt die met de vuldop bovenop niet meer.

Bedankt voor je reactie, heb echt alles uitgezocht er zit maat een ding op en dat is een nieuwe bestellen 650 euro ex

Ik heb in 2023 de radiateur van mijn 2011 LS laten vervangen. Is een originele in gekomen, niet bij de dealer besteld of laten monteren.
De radiateur kostte destijds 389 euro exclusief BTW.

Als je er belang bij hebt kan ik ze bellen en vragen waar ze deze besteld hebben?

Het kan maar zo zijn dat deze van een bedrijf in Japan afkomstig is, ik meen ook wel eens op dit forum een Japans bedrijf te hebben zien langskomen dat originele Lexus onderdelen verkoopt. Ik weet alleen de naam niet meer. Iets met een y, een paar a’s en een m. Ja duidelijk verhaal Speedy…. Sorry. Misschien dat een mede forummer dit herkent.

EDIT: misschien dat yoshiparts.com wat heeft?
EDIT 2: https://www.amayama.com/en Dat was hem!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: quattrootje en Bobusa