Lexus RZ 450e

BertIS250C

Hoort erbij
25 mrt 2023
65
111
33
Hallo iedereen.

Morgen is het zover de RX gaat de deur uit bijna 2 jaar met volle tevredenheid in gereden. Er komt een RZ 450 E president in de kleur sonic Copper met zwart voor terug. Ben benieuwd of ik de RX ga missen. Ik hou jullie op de hoogte.

Bijlagen

• IMG_1294.jpeg
    IMG_1294.jpeg
    189 KB · Weergaven: 50
  • IMG_1295.jpeg
    IMG_1295.jpeg
    226,2 KB · Weergaven: 48
Ik ben echt benieuwd of het gaat bevallen. Het is dat de juiste uitvoering op het juiste moment bij de dealer stond. Ik vindt dat Copper echt geweldig met die zwarte accenten. Altijd leer gehad en nu ultra suède. Het zit echt voortreffelijk

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me en Bobusa
Gefeliciteerd met je nieuwe RZ! Prachtige uitvoering. Interieur kleuren combi bijna nog mooier dan mijn 2026 variant. Ik vond bij het kiezen van de exterieur kleuren de zwarte accenten optie te gewaagd, maar zo op jouw foto ook wel weer heel mooi. Bij de volgende Lexus Forum meeting maar eens naast elkaar zetten, kunnen we 'm verder nog vergelijken. Ben dan ook benieuwd hoe deze inderdaad vergelijkt met de RX.

Gefeliciteerd met je nieuwe RZ! Prachtige uitvoering. Interieur kleuren combi bijna nog mooier dan mijn 2026 variant. Ik vond bij het kiezen van de exterieur kleuren de zwarte accenten optie te gewaagd, maar zo op jouw foto ook wel weer heel mooi. Bij de volgende Lexus Forum meeting maar eens naast elkaar zetten, kunnen we 'm verder nog vergelijken. Ben dan ook benieuwd hoe deze inderdaad vergelijkt met de RX.
Ik vond dat zwarte juist mooi staan anders vind ik het teveel Copper. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoop dat de meeting eens wat meer in het midden van het land is vanuit Groningen is het altijd ver. Wilde vorig jaar komen met mijn SC maar is me toen helaas niet gelukt. Maar ik hoop nu wel. RX blijft wel mijn favoriet qua model maar plug in nog te duur

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Van harte gefeliciteerd alvast met je mooie nieuwe aanwinst. Prachtige kleurencombi ook, gewaagd maar wel errug poepie sjiek hoor 👍
Ik ben benieuwd naar 2 dingen; 1. Hoe deze gaat bevallen tov de RX? 2. Welke RX heb (had) je? Alvast heel veel veilige km’s gewenst.

Van harte gefeliciteerd alvast met je mooie nieuwe aanwinst. Prachtige kleurencombi ook, gewaagd maar wel errug poepie sjiek hoor 👍
Ik ben benieuwd naar 2 dingen; 1. Hoe deze gaat bevallen tov de RX? 2. Welke RX heb (had) je? Alvast heel veel veilige km’s gewenst.
Dankjewel. Ik ben ook heel benieuwd. Ik heb een RX 450 H uit 2017.

• Leuk
Waarderingen: Jan v S