Lexus NX 450h Presidentline

Jamcy

Nieuw hier
17 mei 2026
3
17
3
Hallo, wij hebben een NX nieuw gekocht en zijn er intussen met caravan en fietsen mee naar Kroatie geweest. Door het lane-assist rijdt het een stuk minder vermoeiend dan ik gewend was in mijn vorige Audi A4 uit 2015 (had ook lane assist maar was te abrupt in correcties). Terug krijg ik mijn afneembare af fabriek trekhaak niet meer los. Garage maar even bellen… Ik vind het een prachtige auto en krijg er veel complimenten over.

Welkom in het forum en gefeliciteerd met jullie keuze. Tja, dat is een beste kwaliteit upgrade van Audi naar Lexus ;). Maar dat wist je natuurlijk al.

Hoe kom je zo naar Lexus? En uiteraard zien wij jouw foto's graag tegoemoet als je die wilt delen.

Welkom hier!
Ik had hetzelfde probleem met mijn trekhaak (ook een NX450h+).
Ik kon de knop wel indrukken, maar niet draaien. Vanalles geprobeerd, bleek dat ik de drukknop nog verder moest indrukken. Daar zat blijkbaar nog een braampje ofzo aan.
Probeer het eens, misschien helpt het.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Ben naar de garage geweest, ik moest kennelijk meer kracht zetten want hij draaide de trekhaak zo los. Nu maar paar keer geoefend, moet nu lukken…

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Welkom in het forum en gefeliciteerd met jullie keuze. Tja, dat is een beste kwaliteit upgrade van Audi naar Lexus ;). Maar dat wist je natuurlijk al.

Hoe kom je zo naar Lexus? En uiteraard zien wij jouw foto's graag tegoemoet als je die wilt delen.
Eerst hebben we gekeken naar een Audi Q5. Maar die is groter met minder bagageruimte ( en duurder). Toe we hoorden dat levertijd half jaar zou zijn en we daardoor nog 2600 extra moesten betalen omdat hij nog duurder zou worden waren we er snel klaar mee. Gelijktijdig naar Lexus gekeken en daarvoor gekozen, vooral vanwege ervaring met hybride auto’s en de prachtige kleur. En we vonden het leuk om weer eens een ander merk te rijden.

Bijlagen

• IMG_1038.jpeg
    IMG_1038.jpeg
    4,7 MB · Weergaven: 31
Mooie auto en mooie kleur. Ik heb dezelfde kleur maar dan de 300h president. Kijk al stiekem uit naar de facelift...binnenkort....

• Leuk
Waarderingen: Jamcy
Mooie keuze!
Fijne wagen in een mooie kleur! Ga je heel wat plezierige kilometers mee maken, dat is zeker! (y)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamcy