collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Geen foto's = niet waar! Dus, hier zijn de foto's van een ienie pienie klein baby Lexusje vanmiddag bij de MM in Des Hertogen Bosch. Jammer genoeg stond de mijne iets verderop...
Beginnen zeldzaam te worden..
De klasse -als in klassiek- spat er vanaf. Wat zijn dit toch verschrikkelijk mooie wagens!!
 
Zag net de nieuwe Lexus TZ in Denia Spanje wat een slagschip zeg
Hoorde hem niet aankomen 🤣
En toen hij na een uurtje aan de overkant reed wederom helaas te laat voor een foto,maar wel leuk om er een in het wild gezien te hebben
 
Zag net de nieuwe Lexus TZ in Denia Spanje wat een slagschip zeg
Hoorde hem niet aankomen 🤣
En toen hij na een uurtje aan de overkant reed wederom helaas te laat voor een foto,maar wel leuk om er een in het wild gezien te hebben
Tis toch wat…..iedereen wil graag eens in deze rubriek staan. Zelfs reisbestemming zag ik onlangs voorbijkomen, Spanje. Als je dan over de boulevard flaneert met je pronkstuk en er geen foto wordt gemaakt is je dag verzuurt. Gebeurd dat 2x binnen uur(!), dan zou dat voor mij direct jankend naar huis zijn.
 
Vanmiddag in regio Rotterdam een RZ500e in Copper, met deels zwarte motorkap. In het echt een erg fraaie kleur, zeker in de zon!
 
  • Leuk
Waarderingen: Henny
Tis toch wat…..iedereen wil graag eens in deze rubriek staan. Zelfs reisbestemming zag ik onlangs voorbijkomen, Spanje. Als je dan over de boulevard flaneert met je pronkstuk en er geen foto wordt gemaakt is je dag verzuurt. Gebeurd dat 2x binnen uur(!), dan zou dat voor mij direct jankend naar huis zijn.
Tja wij zaten op een terras en eigenlijk zag mij vrouw hem het eerst, is dat ook een lexus vroeg zij en voor ik mijn telefoon kon pakken om een foto te maken was hij voorbij, als ik had geweten dat die nog terug zou komen had ik de telefoon in mijn hand gehouden, maar ja wie verwacht dat, dus 2 x te laat, schaam mij best een beetje 😂
 
Tja wij zaten op een terras en eigenlijk zag mij vrouw hem het eerst, is dat ook een lexus vroeg zij en voor ik mijn telefoon kon pakken om een foto te maken was hij voorbij, als ik had geweten dat die nog terug zou komen had ik de telefoon in mijn hand gehouden, maar ja wie verwacht dat, dus 2 x te laat, schaam mij best een beetje 😂
Het is een schande idd en je kan het enkel goed maken door morgen weer op het terras te gaan zitten met je telefoon in de aanslag😀. Als je niet hoeft te rijden dan kan je er een biertje, wijntje of sangria bij drinken.
 
Vanochtend een koperkleurige RX 450h+ op de A27 bij Breda (in noordelijke richting). Eind van de dag een NX 300h in de parkeergarage bij het Amphia-ziekenhuis (zie foto). En later onderweg naar huis nog een keer een NX.

IMG_4561.jpeg
 
In het kader van 'waar ben ik binnenkort zelf te spotten': ik rij morgen rond 14.30 langs The Gallery in Brummen en ik was van plan daar even binnen te kijken.
Mocht er iemand zin en tijd hebben voor een ieniemienie meet.... :giggle:
 
Gisteren op en neer naar Maastricht. Misschien wel tussen 10-15 Lexussen gezien. De meeste op de andere rijbaan, dus foto's maken was er niet bij. Op het laatst op de A27 tussen knooppunt Eemnes en de afslag Huizen/Blaricum een LS. M'n hand opgestoken, maar kon niet zien of dat werd beantwoord. Even later op de Randweg-Oost kwam dezelfde LS mij bij de verkeerslichten weer voorbij.