Even voorstellen

Willem1972!

Nieuw hier
21 jun 2026
2
7
3
Dag allen,
Ik ben Willem en ben sinds eergisteren eigenaar geworden van een strak witte Lexus IS250.
Mooi model en heerlijk rijdende wagen.
Fijn dat ik dit forum mag bezoeken en hoop dat ik veel te weten kom over de Lexus.
 

Bijlagen

  • 20260619_224805.jpg
    20260619_224805.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 15
Fantastisch mooie wagen! 😍 Veel plezier met deze mooie IS 250 en welkom hier in ons leuke forum.
 
Dankjewel Bobusa.
Zocht ook specifiek dit type en kleur.
Deze is dealer onderhouden en 1e eigenaar. Kmstand 160dkm
Gebruik de wagen hobbymatig, stukkie toeren....
 

Bijlagen

  • IMG-20260618-WA0001.jpg
    IMG-20260618-WA0001.jpg
    312,3 KB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n