Zoekresultaten

  1. W

    Even voorstellen

    Dag allen, Ik ben Willem en ben sinds eergisteren eigenaar geworden van een strak witte Lexus IS250. Mooi model en heerlijk rijdende wagen. Fijn dat ik dit forum mag bezoeken en hoop dat ik veel te weten kom over de Lexus.