“Nieuw” in de wereld die Lexus heet😎

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Hallo iedereen,
Ik ben Marco en woon in het mooie Limburg.
heb afgelopen week een GS 300h aangeschaft. Nog niet voor de deur staan maar zal snel gebeuren. Ik heb lang getwijfeld om niet toch voor een 450h te gaan maar ben bang dat deze te veel uitnodigd tot gassen🤗
de auto is aangekocht bij de dealer in Sittard. De auto is oorspronkelijk uit denhaag. en heeft momenteel 45k gelopen en is select occasion anders had ik het niet gedurft gezien dat hij al 3 eigenaren heeft gehad op korte tijd, dus beetje garantie is niet slecht.
Misschien is er iemand die deze Lexus bekend voor komt dan zou ik het leuk vinden iets te horen, Misschien kan dat het rare verleden verklaren.


Mvg, Marco
 

Bijlagen

  • EF196D68-99F2-4C61-8205-6A579B4DA2CD.jpeg
    EF196D68-99F2-4C61-8205-6A579B4DA2CD.jpeg
    354,7 KB · Weergaven: 66

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
586
1
386
63
Gefeliciteerd! De drie domme eigenaren die die auto maar zo kort hebben gereden snappen er niks van, je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht, wat een plaatje! :)
Maak je over gebreken of zo maar geen zorgen, gaat niet gebeuren 💪

Veel plezier ermee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nieuw

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Gefeliciteerd! De drie domme eigenaren die die auto maar zo kort hebben gereden snappen er niks van, je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht, wat een plaatje! :)
Maak je over gebreken of zo maar geen zorgen, gaat niet gebeuren 💪

Veel plezier ermee!
Dank je wel. Klinkt geruststellen. Ik heb in het verleden veel problemen gehad met auto’. zodra ik in het luxe segment wilde gaan rijden koste mij dat enorme reparaties en veel verdriet. Dat was dan voornamelijk met de auto met ster.
Nu naar jaren verstandig geweest te zijn door kleinere japanse auto,s te rijden wil ik de stap weer eens wagen maar toch op safe gaan door voor het betrouwbaarste merk te kiezen . Laat ik hem ook nog eens erg mooi vinden.
leuke is iedereen die ik de foto’s laat zien vind hem geweldig……..waarom koopt niemand hem dan🤪
al is dat niet zo erg blijft hij tenminste exclusief 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
leuke is iedereen die ik de foto’s laat zien vind hem geweldig……..waarom koopt niemand hem dan🤪
Tja, onbekend, maakt onbemind en het blijft toch nog best een prijzige auto die ook nogal zwaar is en daardoor niet heel prettig in de wegenbelasting is. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nieuw

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Dat klopt die wegenbelasting is minder. Deze hoop ik met het verbruik te compensere.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
461
205
43
Hallo iedereen,
Ik ben Marco en woon in het mooie Limburg.
heb afgelopen week een GS 300h aangeschaft. Nog niet voor de deur staan maar zal snel gebeuren. Ik heb lang getwijfeld om niet toch voor een 450h te gaan maar ben bang dat deze te veel uitnodigd tot gassen🤗
de auto is aangekocht bij de dealer in Sittard. De auto is oorspronkelijk uit denhaag. en heeft momenteel 45k gelopen en is select occasion anders had ik het niet gedurft gezien dat hij al 3 eigenaren heeft gehad op korte tijd, dus beetje garantie is niet slecht.
Misschien is er iemand die deze Lexus bekend voor komt dan zou ik het leuk vinden iets te horen, Misschien kan dat het rare verleden verklaren.


Mvg, Marco
Prachtig, veel plezier met deze auto
 
  • Leuk
Waarderingen: Nieuw

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Mooie auto en veel plezier ermee, 3 eigenaren kunnen ook bedrijven zijn, met misschien 1 particulier. Maar maakt totaal niets uit, auto is gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Inmiddels de betreffende Lexus 2 dagen in mijn bezit. Geweldige wagen🥰
Heb gelijk ff proefritje gemaakt van zo’n 600 km😁😎 wat een luxe als je van een Honda Civic van 12 jaar en 230000km af komt.
wat mij gelijk opvalt is dat het erg Amerikaans aan doet. Dan heb ik het over wegligging en vering. ik begrijp dat daar niet iedereen op zit te wachten, maar mij bevalt dat wel. In het verleden een Cherokee gehad en die reed ook zo Met een beetje na deinen na een verkeersdrempel bijvoorbeeld. Adaptive cruiscontrol is echt geweldig en reageert subtiel, net als de lainassist.
wat wel echt tegenvalt is de navigatie, wat een onding en zeer onlogisc. Hoop dat dat nog gaat wennen want in zo’n mooie auto met dat geweldige dash wil je niet de telefoon aan het dash plakken.

dus kort samen gevat; denk dat ik voor komende jaren mijn auto gevonden heb. 😍🍺🍾
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Johno

Actief
23 jan 2022
461
205
43
Inmiddels de betreffende Lexus 2 dagen in mijn bezit. Geweldige wagen🥰
Heb gelijk ff proefritje gemaakt van zo’n 600 km😁😎 wat een luxe als je van een Honda Civic van 12 jaar en 230000km af komt.
wat mij gelijk opvalt is dat het erg Amerikaans aan doet. Dan heb ik het over wegligging en vering. ik begrijp dat daar niet iedereen op zit te wachten, maar mij bevalt dat wel. In het verleden een Cherokee gehad en die reed ook zo Met een beetje na deinen na een verkeersdrempel bijvoorbeeld. Adaptive cruiscontrol is echt geweldig en reageert subtiel, net als de lainassist.
wat wel echt tegenvalt is de navigatie, wat een onding en zeer onlogisc. Hoop dat dat nog gaat wennen want in zo’n mooie auto met dat geweldige dash wil je niet de telefoon aan het dash plakken.

dus kort samen gevat; denk dat ik voor komende jaren mijn auto gevonden heb. 😍🍺🍾
Klinkt goed. De navigatie is inderdaad niet iets waar Lexus in voorop loopt. Dan heb ik het met name over de bediening. Sinds dit jaar komt Lexus eindelijk met touchscreen navigatie en de testen zijn tot nu toe veelbelovend. Veel plezier met je wagen.
 

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Klinkt goed. De navigatie is inderdaad niet iets waar Lexus in voorop loopt. Dan heb ik het met name over de bediening. Sinds dit jaar komt Lexus eindelijk met touchscreen navigatie en de testen zijn tot nu toe veelbelovend. Veel plezier met je wagen.
ook bedankt🤗
 

Nieuw

Nieuw hier
12 jul 2022
17
14
3
Het verbruik viel trouwens ook niet echt tegen. Heb mij aan de snelheid gehouden en zat ongeveer op 6 liter op 100
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno