1991-1994 lambda sensoren

AWH

Actief
12 mei 2012
108
0
0
Dacht een setje universele te kopen, de oude in te spuiten met WD40, lost te draaien en dan de nieuwe erin (naast knippen en solderen) maar dat gaat niet lukken want wat zit dat krankzinnig gemonteerd met die boutjes!!??! Iemand een oplossing? En dan vier, 4, IV, 2^2 van die dingen!! Krankzinnig.
Het gaat hier trouwens om de lambda sensoren ?f blok en v??r de kat...
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
leuk he een LS400, ik lig er al 3 dagen onder, mijn god wat een roest.
ik heb in mijn topic een snelle handleiding voor je gemaakt AW.

gegroet Lexter








-
 

AWH

Actief
12 mei 2012
108
0
0
Lexter zei:
leuk he een LS400, ik lig er al 3 dagen onder, mijn god wat een roest.
ik heb in mijn topic een snelle handleiding voor je gemaakt AW.

gegroet Lexter

Absoluut een top auto!
Ik gaat even kijken.
Nieuwe lambada's zitten er op en het rijdt stukken prettiger nu. Nu nog even resetten morgenochtend en dan eens een tank leegstoken omdat hij weer zo lekker rijdt. Denk dat ik vandaag vroeg naar de Oosterburen ga rijden ofzo en dort Bratwurst holen mit Sauerkraut und Senf (Duitstalige knakworst met zuurkool en mosterd (kun je mij voor wakker maken)) en weer terug.
Maar hoe kunnen ze die lambda's zo fabrieken?!?!! Plaatje is vakkundig gesloopt om de nieuwe te kunnen monteren met hetzelfde plaatje.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste AWH,

Heb je de steenslag RVS plaatjes vernield ?
Nee toch ?
1 opspattend kiezelsteentje tegen je sensor en het is over .... volgens bosch.

Groet

Lexter
 

AWH

Actief
12 mei 2012
108
0
0
Nee, was vroeg in de ochtend dat ik dat tiepte. Plaatjes zijn hergebruikt en na monteren liep hij weer als het hoort gelukkig.

Ben eens voor een ander soort auto dat ik heb langs de dealer gegaan voor een benzinepomp. 918 euro ex voor een pomp werd mij met droge ogen verteld. Aftermarket kon niet want blablabla. Zal best maar een pomp is een pomp en 12V is 12V en als de geleverde druk en opbrengst voldoende is dan zou het toch moeten werken? Rijd sinds 2001 met een aftermarket pomp en nada problemen. Denk dat het het WC-eend verhaal is, snap het wel maar verre van de waarheid helaas.