- 29 dec 2023
- 18
- 38
- 13
Die keramische coating....werkt het en wat kost zoiets als ik vragen mag?Even een kleine update auto rijd best heel goed. Inmiddels voorzien van nieuwe velgen en een keramische coating
Ik heb hier ook naar geïnformeerd en de reacties lopen sterk uiteen of dat dit het geld waard is. Minimaal een paar honderd euro heb ik gehoord tot meer dan duizend euro. Als je het zelf doet en dat schijnt te kunnen bespaar je flink geld maar je hebt er veel tijd en ruimte voor nodig om aan te brengen. Meerdere lagen over elkaar heen en in die tussentijd moet je auto dus schoon blijven.Die keramische coating....werkt het en wat kost zoiets als ik vragen mag?
Dank je wel voor je uitgebreide reactie.Ik heb hier ook naar geïnformeerd en de reacties lopen sterk uiteen of dat dit het geld waard is. Minimaal een paar honderd euro heb ik gehoord tot meer dan duizend euro. Als je het zelf doet en dat schijnt te kunnen bespaar je flink geld maar je hebt er veel tijd en ruimte voor nodig om aan te brengen. Meerdere lagen over elkaar heen en in die tussentijd moet je auto dus schoon blijven.
Ik denk dat er een verband zit tussen die “paar honderd euro door het te laten doen” en het resultaat valt tegen en dat andere uiterste: “ruim duizend euro en tevreden resultaat”. Alle waar is naar zijn geld en ik denk dat hier die sterk uiteenlopende verhalen vandaan komen die ik gehoord heb. Maar er zaten er ook twee tussen: een schadehersteller en een schade-expert die zeggen dat er goed verdient wordt met dat soort coatings, daarna volgde een knipoog.
Mooie auto!Tsja dan kom je even bij de Lexus dealer om een rubber matten set op te halen voor de CT. Dan zie je een NX staan. Wat een droom auto. Omdat ik de CT in deze staat best wel goed in kon ruilen heb ik nu toch maar een NX 450 Fsport gekocht. Hier wordt je ook best wel blij van met rijden en ik kan weer lekker hoog zitten. Echt een fijne auto
keramische coating is wel duur De kosten waren voor mij wel hoog (boven de 1000)omdat de hele auto natuurlijk ook zeer kundig gepolijst was voordat de coating erop ging . Het wassen daarna was echt wel een leuke bezigheid met een milde shampoo en elke keer een deftige glanzende auto als resultaat. De nieuwe auto staat ook al weer ingepland om te doen maar dan zal het polijstwerk veel minder zijn.Die keramische coating....werkt het en wat kost zoiets als ik vragen mag?
Deze CT was van mijn schoonfamilie Hij staat nu te koop bij huro auto sSuper ! Erg mooie uitvoering ! Is dit toevallig een CT zonder navigatiesysteem ?
In mijn zoektocht paar maanden terug heb ik ook een zwarte F-Sport te koop zien staan met dit bouwjaar en echt een hele lage km stand .
deze stond toen te shinen bij Louwman Utrecht.
Veel veilige km's toegewenst !