[1gen is] motorkapstang bevestiging

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nivek
  • Startdatum Startdatum

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
390
127
43
Heren,

Zojuist is bij mij het kunstof klemmetje afgebroken waarmee je de stang (om de motorkap omhoog te zetten) aan de motorkap vast klikt na gebruik. Het gaat om dat kunstof plaatje in het midden van de motorkap.

Heeft iemand zo'n ding liggen?

Gaat om een 1st gen lexus is (is200/300)

Hallo Nivek,
Die clip kan je gewoon bij de toyo/lexus dealer bestellen, kost meen ik 12 euro. Valt reuze mee. :)

Ik wilde eerst deze weg even proberen omdat het voor mij wat omslachtig is om naar de dealer te gaan.

Ik zou dan telefonisch dat ding moeten bestellen en op een zaterdag daar heen gaan om hem op te halen. En met telefonisch bestellen moet je maar afwachten of ze begrijpen wat je bedoelt

Je kunt even verifi?ren of jullie op hetzelfde 'spoor' zitten dmv partnummers:

Bijlagen

• hoodsupport.png
    hoodsupport.png
    14,6 KB · Weergaven: 52
Bedankt voor het nummer, als ik geen reactie krijg kan ik die tekening eventueel gebruiken

Volledig nummer is overigens: 53455-53010

Bij Lexus gebruiken ze ook dit soort diagrammen ;)

W1773M zei:
Hallo Nivek,
Die clip kan je gewoon bij de toyo/lexus dealer bestellen, kost meen ik 12 euro. Valt reuze mee. :)

Die kost dus dik 35 euro, vind ik bepaald niet meevallen voor een klein kunststof houdertje.

Best prijzig idd...op Ebay lijken de prijzen (all-in) ook niet heel veel lager. Maar goed, je moet het maar zien als een investering in tijd ;)

ook hetzelfde probleem xD

leuke reden om er gasveren onder te monteren (van ebay, met op maat gemaakte bevestigingspunten)
kan er een foto van plaatsen indien gewenst

natuurlijk is dat een goeie... als je link naar de advertentie hebt ook goed... doe mij die maar in een PM dan plaats ik die in de tips & tricks

Ik zag net de link staan in tips n tricks.

Zijn daar goede foto's van? Hoe ver gaat de motorkap bijvoorbeeld open met die dempers. Prijs valt me erg mee dus wellicht toch ge?nteresseerd in die dingen!

Ziet er goed uit! Gaat ongeveer net zo ver open als hij normaal gesproken op de stang staat?