2 vragen over instellingen

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik heb uren met mijn zoon in de auto gezeten om twee instellingen voor elkaar te krijgen. We hebben ook de handleiding doorgeworsteld, maar het antwoord niet kunnen vinden. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.
Business Line Pro.

1/. Via het knopje dipl op het stuur kan je allerlei instellingen veranderen. Wij hebben ook de binnen- en buitenverlichting op 30 seconden vastgelegd in de veronderstelling dat deze dat 30 seconden aan blijven na het verlaten/afsluiten van de auto. Een soort follow me home verlichting. Maar geen lampje blijft branden, zelfs niet in de spiegels. Alle lampen blijven uit. Iemand een oplossing??

2/. Het geluid van de radio/CD/USB wordt hoegenaamd niet gedempt als er gesproken instructies komen van het navigatiesysteem. Nu kan ik het geluid van de navi natuurlijk harder zetten, maar ik heb liever dat tijdens de gesproken instructies het geluid van de radio/CD/USB even zachter wordt. Iemand de oplossing?

Alvast bedankt.

Overigens krijg ik het telefoonboek van mijn mobiel (Nokia 6600 Fold) niet naar de CT overgebracht, maar ik moet aanstaande donderdag naar Amsterdam en zal dan even een afspraak maken bij de dealer. Dat geldt ook voor de bovenstaande 2 punten, als er geen oplossing is.

Robbert-Jan

Modedit: Inzake telefonie kan hier worden gekeken: viewtopic.php?f=44&p=42600#p42600
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Er bestaat een topic voor Follow me home verlichting: http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=2107&p=36764&hilit=follow+me+home#p36764
Het lijkt of dit vooralsnog niet mogelijk is in Europa, wel US.

Ik meen me het volgende te herinneren (correct me if I'm wrong):
'Mute' van audio tijdens gesproken instructies; dat lijkt niet te kunnen, behalve dan hetgeen wat je zelf al noemde qua volume NAV verhogen. Eventueel kun je de NAV-stem exclusief laten klinken vanuit de speaker bestuurderszijde.

Qua telefoon kun je o.a. hier: http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=44&t=1163 nog even kijken.
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Coming/follow me home verlichting zou zelfs in de standaard uitvoering in de spiegels en via lampje in plafond moeten zitten. Heb de LPS lijst bekeken en deze zijn zelf via de disp. knoop in te stellen. Dit heb je gedaan en toch werkt het niet. Vreemd... ik kan je niet helpen.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Bij mij blijven er nergens lampjes branden, niet in het interieur en niet in de spiegels.
Als je de muziek hard hebt aanstaan, hoor je de instructies van het navigatiesysteem dus niet.
Kan je de stem wel nog harder zetten, maar ik had liever gehad dat de muziek gedempt werd als er instructies zijn, netzo als in veel andere auto's.

Maar omdat ik ook het telefoonboek niet kan overzetten, maak ik een afspraak voor aanstaande donderdag bij de dealer. Dan kunnen ze er even naar kijken. Met name dan de verlichting en het telefoonboek. Dat laatste is natuurlijk wel erg belangrijk voor het handsfree bellen. Ik ben benieuwd wat voor oplossing ze hebben.

Robbert-Jan
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Beste Lexus CT rijders er is geen FOLLOW ME HOME functie van de koplampen op de CT200h. Het instellen van de vertraging via "disp" heeft betrekking op de lampjes onderin de buitenspiegels of binnenverlichting bij HET INSTAPPEN!
:O
Modedit: opmerking telefoon verplaatst naar: http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=44&t=2551&p=42629#p42629

Oh ja, hoe staat in het audio menu bij DSP de instelling ( indien met navigatie af fabriek) Kan invloed hebben naast het aanpassen van het geluisnivo aan de rijsnelheid op nivo stemgeluid.

Groeten.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Beste Lexus CT rijders er is geen FOLLOW ME HOME functie van de koplampen op de CT200h.

Idd, maar volgens mij was dat ook niet echt de vraag en feitelijk ook (door jezelf) al beantwoord in verwijslink 2e post :p