2006 lexus IS200 XE10

jasperis200

Nieuw hier
12 jan 2012
12
0
0
Hallo mensen,

Na een aantal jaar zeer tevreden IS200 gereden te hebben, heb ik hem afgelopen winter na een lange bocht in een sloot geparkeerd tot mijn grote spijt!
Nu kon ik zo gauw geen IS200 meer vinden met weinig kilometers dus rij ik nu een bmw 118i uit 2007, welke mij totaal niet bevalt!
Het Lexus bloed kruipt nog steeds door mijn aderen, en heb nu een is200 xe10 op het oog met bouwjaar sept. 2006.
Mijn vraag aan jullie is of deze auto uberhaupt nog wel in productie was toen, volgens wikipedia gaan de productie data t/m 2005...?

Mvg, Jasper
 
Als je op kenteken zoekt is de aangegeven datum de datum dat de auto op naam is gezet in NL.
Je kunt hier gerust een paar maand vanaf trekken ... Tot wanneer de XE10 daadwerkelijk is gemaakt zullen de kenners hier wel weten :)
 
Erwin&Rowena;n149322 zei:
Mooi ding trouwens ! Vooral de voorbumper !!


Ja vond ik ook wel mooi, leek me ook nie standaard?! Ben toch wel erg benieuwd, kan me niet voorstellen dat deze type's toen nog gebouwd werden.. Maar de laatste van dit type lijkt me toch echt wel Super! Uber degelijk doordat de kinderziektes/details verbeterd zijn, en toch niet te veel electonica poespas!
 
Voorbumper is een TTE.... gaaf hoor ! vragen ze op ebay de hoofdprijs voor :) meeste info is dat hij t/m 2005 is geproduceerd.. Denk dat hij wat laat op naam is gezet !