2x IS200

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Martin

Nieuw hier
13 feb 2017
7
0
0
Hallo iedereen,

Ik ben martin, lees hier al een tijdje mee nu leek het mij wel zo netjes de moeite te nemen om mij zelf voor te stellen.
Ben dus een jongetje 31 jaren oud wonende in Groningen.
Rij nu ongeveer 3 jaar een blauwe IS200 van 2005 automaat creamwit leren bekleding

En sinds 1 jaar een IS200 zwart uit 2001 ook een automaat en zwart leer bekleed, deze auto is tevens te koop.

Hier voor heb ik diverse Honda's gereden, Civic ek4, EJ2, EE9, EE8 en momenteel nog in bezit van een DC2

De blauwe blijft en ben wil ik met originele of in mijn ogen beter dan originele onderdelen netjes houden/maken.
Heb inmiddels alle 4 remklauwen geregistreerd en op nieuw gespoten in mat grijs.
Nieuwe Koni dempers geplaatst
Zomervelgen voorzien van Bridgestone Pontenza RE001
Diverse motor onderdelen vervangen/vernieuwd
Momenteel bezig met de binnenzijde schoonmaken, ligt beschadigde delen zoveel mogelijk vervangen, alle interieurverlichting periodiek vervangen.
En dan is aankomende zomer de buitenzijde aan de beurt hier en daar wat roest weg werken en dan overspuiten(het IS200 roest probleem bij de dorpels is vorig jaar al onder garantie verholpen)

Bij dit hele verhaal horen natuurlijk ook foto's, heb alleen geen idee hoe ik ze op dit forum krijg.
 
 
Laatst bewerkt:

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.402
229
63
Hey een Groninger erbij ! Leuk ! :) Ben erg benieuwd naar de foto's ! Ik plaats ze zelf altijd op Google foto's en gebruik de link van de foto dan op het forum :)
[ I M G ] en eindigen met [ / I M G ] zonder spaties.
Veel plezier op het forum en je wagenpark natuurlijk !