70% Lexus

Dutchie

Nieuw hier
19 aug 2013
8
1
0
Ik ben Patrick aka Dutchie en ben opzoek naar mijn nieuwe auto.
De rede voor mijn aanmelding is dat ik Lexus als serieuze kandidaat heb en dan de GS wel te verstaan.
Ik heb hierover een aantal vragen gesteld in het betreffende topic: viewtopic.php?f=97&t=4588

Ik hoop dat jullie bijdrage/ervaring icm de live ervaringen die ik nog op ga doen, mij doen besluiten uiteindelijk een Lexus aan te schaffen.
Wie weet dus een toekomstige full member :hi:
 
Welkom hier! ik hoop dat je snel vindt wat je zoekt en dat het toch wel 100% Lexus wordt :P
 
Welkom hier Patrick, maar pas op, als je er in rijd, ben je verkocht en wordt het zeker een lexus :D :D, maar succes met de keuze die je gaat maken
 
Welkom op Het Lexus Forum en succes met je zoektocht naar een geschikte Lexus :D
 
bij deze van harte welkom en ik heb wat tips gegeven... mocht je nog meer willen vragen dan horen we dat natuurlijk graag ! :)
 
No Title

Hier is ie dan eindelijk...
Na meer dan een jaar radiostilte ben ik vorige week tegen de auto aangelopen waar ik helemaal verliefd op werd.
Bij puur toeval kwam ik hem tegen op het web en gelijk de volgende dag wezen kijken, is het geen plaatje?

Destijds had ik de keus meer bij een GS gelegd omdat die in verhouding meer luxe voor minder geld opleverde "More Bang for your Buck".
De modellen die ik toen zag vielen een beetje tegen, zagen vele gehavend uit en de wat mooiere exemplaren waren allemaal GS430, was me toch iets teveel van het goede.
1 hele mooie witte GS300 (president zelfs) had ik nog gespot bij een handelaar, maar uiteindelijk vertrouwde ik het zaakje niet zo en zijn de onderhandelingen afgekapt.

Dus nu eindelijk "Mijn" Lexus gevonden en kan al bijna niet wachten tot ik hem a.s. vrijdag 31-10-2014 op kan halen.
Ik denk dat deze auto ook wat meer bij mijn leeftijd past (30+) dan een GS, die zijn over het algemeen wel wat statischer, bj rond 2006.
Momenteel wordt hij dus helemaal klaar gemaakt met een grote beurt waarbij de slijtage onderdelen uit voorzorg vervangen worden (bougies, riemen, etc), de sloffen hadden ook een stoepje te pakken gehad dus die worden gereviseerd en voor de sleurhut wordt er ook een afneembare trekhaak ondergezet.

Hopelijk wordt dit forum mijn nieuwe thuisbasis de komende 10 jaar.
(Of jullie daar blij mee moeten zijn weet ik niet... :p )

BTW Alan, leuke review die je had op Autoweek. Heb je inmiddels alweer een lexus?
 

Bijlagen

  • photo2504.jpg
    photo2504.jpg
    348,9 KB · Weergaven: 50
  • photo2503.jpg
    photo2503.jpg
    344,9 KB · Weergaven: 51
  • photo2506.jpg
    photo2506.jpg
    466,2 KB · Weergaven: 57
  • photo2507.jpg
    photo2507.jpg
    330,1 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de aanwinst! Zwart is altijd mooi! En Alan rijdt nog steeds zijn Lexus