A dream came true

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Alexander68

Nieuw hier
31 mrt 2016
21
0
0
Zo, het heeft een paar jaar geduurd maar met trots kan ik zeggen dat mijn vrouw en ik sinds kort in het bezit zijn van een Lexus.
Sinds Lexus op de markt is altijd een Lexus willen kopen omdat ik het gewoon prachtige auto's vond en vind.
Inmiddels mijn vrouw ook aangestoken en zo komt het dat we sinds kort in een prachtige Lexus CT200h Business Line Pro rondrijden.
Kleur: de meest geleverde volgens mij (Dark Opal)
Km.stand +/- 160.000 en dan ontkom je niet aan een paar gebruikerssporen, het zij zo.
Aardig aan de kilometers, maar we verwachten geen problemen.
Tot nu toe rijdt het heerlijk, wel even wennen aan de cvt.
Nu maar eens wat gaan inlezen en indien nodig vragen stellen.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
166
40
28
Deze ook gelukkige, hier te weinig aanwezige mede-Lexusrijder wenst je veel plezierige en veilige kilometers. Gewoon niet teveel aan de cvt denken, het went snel.
 

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Van een gelukkige berijder CT200h Executive in de kleur Starlight Black, wens ik jullie ook veel veilige kilometers toe. Gebruik je rechtervoet rustig en je merkt amper dat je met een CVT versnelling onderweg bent!
 
12 mrt 2016
109
8
18
Gefeliciteerd met je CT. Over de km stand hoef je je geen zorgen te maken. Als je ziet hoeveel km een Prius mee kan gaan zonder problemen, dan zit het met je Lexus ook wel snor. Het rijden went heel snel. Ik heb 'm nu 2 weken en het voelt al niet vreemd meer.