Aan het sparen voor een is250

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
561
197
43
Goedemiddag, ik ben al een poosje aan het neuzen op het Lexus forum. Ik ben erover uit: mijn volgende auto gaat een Lexus is250 worden.
Nog wel even sparen maar hij gaat er eens komen, gok op een jaartje of 2.
Ik heb in het verleden diverse Toyota's (avensis) gereden, allen probleemloos. Rijd nu in een VW golf GT sport, ook prima overigens.
ik zie mijn Lexus als volgt voor me: zwart van kleur, 18 inch lichtmetaal, achterste ramen getint, sportdempers of andere gelaste eindstukken en evt iets verlaagd, automaat, navigatie, leren bekleding en uiteraard ML ( de kids willen ook wel eens wat :-) ) ik weet het, een aardige lijst maar moet te doen zijn.
Ik ga het forum goed volgen zodat ik een idee heb waar ik voor het een en ander terecht kan, marktplaats en eBay uiteraard ook.
Dit jaar gaat het me niet lukken maar wie weet volgende keer de Lexus meeting bezoeken en daar kennis(sen) opdoen en de zoektocht voortzetten.

Ik had ook al gekeken naar de geijkte merken, audi, Mercedes en bmw. Lang niet iedereen is positief over die bolides, rij eigenschappen, betrouwbaarheid, garagekosten etc. Daarom.......Lexus.
Ik zal me goed inlezen en als de koop daar is zal ik hem showen op dit forum.

Groetjes.
 
Welkom! Heel veel succes! Indien interesse, je bent van harte welkom om op de meeting te komen kijken.
 
Welkom Stefan.

De redenen die je opnoemt hebben mij ook doen besluiten om voor de IS250 te gaan.
Alleen zat er nog een belangrijke reden bij...
Hij is ook nog eens erg mooi. ;)

Succes met je zoektocht en misschien kom je op het forum nog een aanbieding tegen.
Hier zijn het allemaal liefhebbers en zijn de auto's over het algemeen goed onderhouden en hebben al een aantal upgrades die je zoekt.
 
Klopt idd Arno, hij is zeker mooi.
Ik kan nu al bijna niet wachten maar zal toch echt geduld moeten hebben.
Ach, het zoeken ed is al de helft van het plezier.
Ik ga het forum in ieder geval volgen.
 
Ik woon trouwens in de NOP. Ik zie vooral op Urk wel een aantal lexussen rijden maar verder in de polder niet zoveel.
Zijn er op dit forum ?berhaupt mensen die in de polder wonen?
Je bent met een Lexus in ieder geval geen eenheidsworst.
 
yep in de polder ...aan de kust

en jazeker met een Lexus heb je toch iets bijzonders
kijk maar naar de auto's van de leden , allemaal liefhebbers , van het merk of van het type auto

de vooruitstrevende techniek , looks enz