Aandachtspunten RX 450 H

Koert

Nieuw hier
19 sep 2021
3
0
1
Hallo allemaal,

wij zijn geïnteresseerd in een RX450H uit 2013. We hebben geen ervaring met Lexus en vragen ons af of jullie ons wat meer kunnen vertellen.
Zijn er bepaalde dingen waar we echt op moeten letten bij de aanschaf van een RX en wat zijn de ervaringen van de mensen hier.
We hebben ook een caravan en vragen ons af wat de prestaties zijn met een caravan achter de auto.
 

Blesser

Hoort erbij
24 mrt 2021
43
46
18
Ik denk dat de 2013 een 3e generatie auto is. Voor de 4e generatie heb ik wel wat input maar helaas niet voor model 2013 :-/
 

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
64
48
18
Ik kan ook alleen maar input geven voor de 4e generatie, ook met een caravan, maar kan me niet voorstellen dat de 3e generatie daarvoor gaat onderdoen. Er zal best wat verschil inzitten maar.... kan me niet voorstellen dat je een probleem wagen gaat kopen wanneer je een beetje met common sense in en rond de auto kijkt, en ook nog eens bij een goede dealer.

Ga lekker proefrijden, daar begint het mee.
Wil je de vorderingen delen?
 

Koert

Nieuw hier
19 sep 2021
3
0
1
Ik denk dat de 2013 een 3e generatie auto is. Voor de 4e generatie heb ik wel wat input maar helaas niet voor model 2013 :-/
Het is een 3e generatie van de auto inderdaad.
Wij rijden nu nog een Nissan Murano uit 2007. Fantastische auto om mee te rijden en power genoeg, maar we zijn toe aan een volgende auto.
Ik had graag nog een jongere editie gehad van de Lexus maar dit valt helaas buiten mijn budget.
Maar allereerst bedankt voor uw reactie
 

Koert

Nieuw hier
19 sep 2021
3
0
1
Ik kan ook alleen maar input geven voor de 4e generatie, ook met een caravan, maar kan me niet voorstellen dat de 3e generatie daarvoor gaat onderdoen. Er zal best wat verschil inzitten maar.... kan me niet voorstellen dat je een probleem wagen gaat kopen wanneer je een beetje met common sense in en rond de auto kijkt, en ook nog eens bij een goede dealer.

Ga lekker proefrijden, daar begint het mee.
Wil je de vorderingen delen?
Ja we hebben een afspraak gemaakt bij de dealer. Over 2 weken gaan we er heen om de auto te bekijken en uiteraard proefrijden.
Alle ervaringen die wij hier rijker van worden zal ik hier delen