Beste Lexus liefhebbers. Goed om te zien dat er zoveel liefhebbers van het Merk Lexus zijn te zien. Mijn ervaring met dit merk heb ik indirect via een familielid. Overigens iemand die zweerde bij Mercedes en er 25 jaar lang vele kilometers in heeft mogen maken. Echter na verkoop van het bedrijf is hij direct geswitcht en heeft een GS300 aangeschaft. Dit verbaasde mij zeer temeer zijn trouwheid als Mercedes rijder, echter door ook af en toe de GS300 te mogen rijden kan ik mij e.e.a. wel voorstellen.
Maar helaas het familielid is komen te overlijden met als resultaat dat wij een geweldige unieke GS300 (21/01/2003 met slechts 103000 km) in de garage hebben staan. Voor ons is het niet mogelijk om deze auto te gaan rijden aangezien wij allen beschikken over een auto en bij voorkeur door het aantal kilometers in diesel te rijden.
Wie is de liefhebber die connecties heeft danwel ons verder kan helpen in het vinden van een nieuwe eigenaar?
Maar helaas het familielid is komen te overlijden met als resultaat dat wij een geweldige unieke GS300 (21/01/2003 met slechts 103000 km) in de garage hebben staan. Voor ons is het niet mogelijk om deze auto te gaan rijden aangezien wij allen beschikken over een auto en bij voorkeur door het aantal kilometers in diesel te rijden.
Wie is de liefhebber die connecties heeft danwel ons verder kan helpen in het vinden van een nieuwe eigenaar?