Aanschaf hobby auto

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Gewoon wat vaker naar de kroeg gaan Harrie; en ga eens wat vaker naar historische races. Goodwood is het summum, maar wordt wat kakkineus. Maar Spa summer classic of 6 uurs of Historic Grandprix Nuernburgring
en afgelopen jaar topper op Zandvoort met Historic Grandprix..
In Chimay was ik er bij toen Mister Bean zijn Jaguar plat reed en hij kan in het echt ook zo beteuterd kijken.
Nick Mason is heel vaak aanwezig, want helemaal autogek. Ken je zijn boek met bijbehorende CD? De BRM V16 die een rondje Donington doet? Krijg ik kippevel van. Ik kan je eventueel een kopietje branden. En wie is Sam Gooris?
 
11 dec 2012
256
0
0
Sam Gooris? Schoonzoon van de ex-keeper Jean Marie Pfaff... Hij zingt ook wel eens wat plaatjes...

Oh ja, Rowan Atkinson kwam ik tegen in een tapasrestaurant in Portugal heel wat jaren terug... Symphatieke man!

Maar goed, we dwalen af... Als het een Rolls Royce wordt ga ik zeker een keer naar Goodwood, lijkt me geweldig!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Niet te vergeten Kelly Pfaff... ;)

Die Volvo blijft toch favoriet he?
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
voordat ik de IS 300 sportcross kocht met mijn vrouw naar BMW M635 csi automaat en 1800 ES automaat gaan kijken.
Ik dacht klassiek, mooi en toch gebruiksvriendelijkm genoeg voor elke dag. Mooi niet:BMW vond ze een pimpmobiel en met de 1800 ES kwam ze niet uit de voeten vanwege zwaar sturen/weinig overzicht.
Verder gekeken en tegen de Lexus aangelopen; wat bof ik toch met mijn vrouw, want de IS 300 is mijn future classic.
Gewoon geduldig blijven Harrie en de beste 1800 ES kopen die je kunt vinden voor je budget. Een Rolls kun je beter af en toe huren...
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Zeker doen Harrie.Als het aan mij had gelegen had ik die 1800 ES gekocht, want ik vind ze prachtig. Maar dan had ik nu geen IS 300 en even later ook nog een 200 gehad. Alles komt goed.
 
11 dec 2012
256
0
0
Helemaal mee eens. Je IS'en zijn ook geweldig! En gefeliciteerd met je RX status! In Amerika rijdt er een man, ik dacht dat hij Ivy Gordon heette, en die heeft 3 miljoen mijl (4.500.000 kilometer) met zijn P1800S gereden, dat vind ik wel zo geweldig! Zou mij nooit meer lukken maar goed.

Misschien gaat de hobby auto even naar een lager pitje, omdat we voor mijn vrouw graag een andere auto willen. De zoektocht gaat echter onverminderd door, als ik iets moois zie ga ik zeker ook even kijken.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
En ik heb nog een IS 200 Sportcross in nieuwstaat. Dan hebben jullie allebei een Lexus. groetjes, RedBaron
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Voordat iedereen hier auto's gaat aanbieden, daar is een rubriek voor. PM anders even onderling, TX.
 
11 dec 2012
256
0
0
redbaron zei:
En ik heb nog een IS 200 Sportcross in nieuwstaat. Dan hebben jullie allebei een Lexus. groetjes, RedBaron
Dat is niet helemaal wat we zoeken, we willen of een XC60 of we (nou ja, ik...) willen een mooie LS430 van na de facelift...

Trouwens gisteren een Amazon bekeken, die zou het best wel kunnen worden...
 
11 dec 2012
256
0
0
Harrie Beekmans zei:
redbaron zei:
En ik heb nog een IS 200 Sportcross in nieuwstaat. Dan hebben jullie allebei een Lexus. groetjes, RedBaron
Dat is niet helemaal wat we zoeken, we willen of een XC60 of we (nou ja, ik...) willen een mooie LS430 van na de facelift... Heb je advertentie wel gezien, ik vind hem prachtig... Is alleen te oud voor ons, we willen vanaf 2005 voor een LS kijken...

Trouwens gisteren een Amazon bekeken, die zou het best wel kunnen worden...
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Maar Harrie toch, voor onroerend goed gaat het om locatie en voor autos en vrouwen gaat het om conditie, karakter en kilometrage; gaat ie hier een beetje op leeftijd zitten discrimineren...
Geintje; koop wat je leuk vind! Wordt de Amazone een station?
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik heb nu een beige Amazon stationwagen bekeken, die zou wel veel kans hebben. Maar ik ga sowieso over de grens zoeken, daar kun je meer auto voor minder geld krijgen en er is vaak meer aanbod. Een mooie 1800 ES maakt ook nog kans hoor, ga het allemaal rustig bekijken. Nu weer aan echt bier, want het is ten slotte carnaval hier in Brabant! :p :smerig:
 

A.S. Motorsport

Hoort erbij
14 mrt 2012
73
1
0
Oldtimer zijn altijd leuk, heb er zelf ook eentje voor in de stad me rond te tuffen.
Met namen de speciale of aparte oudjes vind ik persoonlijk helemaal geweldig, BMW's antieke Japanners enz.
een mooie Muscle car is ook altijd leuk speelgoed.

Voor de genen die het bij Toyota/Lexus willen houden,
Kijken eens voor een Toyota Crown, soms zie je jaren '60 & '70 modellen te koop staan in princiepen gewoon een Lexus LS.
Meen dat je die dingen ook in Diesel heb.

Een oude Supra MK2 is ook grappig net als Toyota Celica's uit begin en midden jaren '70.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Oude Celica liftback is niet te versmaden. Een 240Z blijft een eeuwige schoonheid.
Loop zelf enorm te balen, want de Studebaker is onder mijn neus uit verkocht. De tussenpersoon wilde de auto niet voor me vasthouden en ik wilde niet betalen voordat ik 'm zelf gezien en gereden had. Met die winterse toestanden hier en nog meer in Detroit e.o. dus geen vlucht geboekt. En nou is tie weg. Echt zonde want was een heel zeldzame stationwagon. Maar weer eens verder kijken...
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar wellicht nog wat leuke suggesties voor een hobby auto"

- Jaguar XJ-S;
- Porsche 911 (ik weet er nog wel een hele mooie te staan);
- Bentley (alles wat wegenbelasting vrij is is wel leuk denk ik zo! Behalve de onderhoudskosten...)
- BMW 635 CSi;
- Ford Mustang (wel een oude!);
- Corvette (sting ray oid);
- Jaguar E-type (L) is wel prijzig....
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Bedankt voor je bijdrage Gertjeej, maar er bestaan wat twijfels over de 'werkelijke' motivatie van topicstarter. ;)