- 16 mei 2011
- 44
- 0
- 6
Beste is 250 rijders
heb ongeveer 2,5 jaar geleden aangemeld op dit forum.
ben toen ook bij een meeting geweest en heb zoveel mooie lexus exemplaren gezien
en was toen al bezig om een lexus aan te schaffen maar ik vond mijn huidige auto
ook wel mooie en heb toen toch de keuze gemaakt om voor een prius 3 executive met solarroof
te gaan reed toen een prius 2 BE.maar heb lexus altijd in mijn achterhoofd gehouden en nu
naar 2jaar wil ik toch de knoop gaan door hakken om voor een lexus te gaan .
leeftijd boeit mij niet van de auto rij nu 2009 is dit in eens 2000 ofzo lekker belangrijk als
de auto maar goed is en ik maar tevreden ben.
ik rij 21500km in jaar en heb idee om er 1 op lpg g3 te nemen of hybryde dus ct200.
ik heb in mijn huidige auto een ipod aansluiting/usb bestaat ook voor een is250 ?
zijn er dingen waar op ik echt moet letten bij een aanschaf van is250 automaat
heb ongeveer 2,5 jaar geleden aangemeld op dit forum.
ben toen ook bij een meeting geweest en heb zoveel mooie lexus exemplaren gezien
en was toen al bezig om een lexus aan te schaffen maar ik vond mijn huidige auto
ook wel mooie en heb toen toch de keuze gemaakt om voor een prius 3 executive met solarroof
te gaan reed toen een prius 2 BE.maar heb lexus altijd in mijn achterhoofd gehouden en nu
naar 2jaar wil ik toch de knoop gaan door hakken om voor een lexus te gaan .
leeftijd boeit mij niet van de auto rij nu 2009 is dit in eens 2000 ofzo lekker belangrijk als
de auto maar goed is en ik maar tevreden ben.
ik rij 21500km in jaar en heb idee om er 1 op lpg g3 te nemen of hybryde dus ct200.
ik heb in mijn huidige auto een ipod aansluiting/usb bestaat ook voor een is250 ?
zijn er dingen waar op ik echt moet letten bij een aanschaf van is250 automaat



en is weg. iig de kosten van de auto liggen redelijk aan je rechtervoet en het traject waar je rijdt. De IS250 is een echte kilometervreter en is het zuinigst op de snelweg, maarja dat is vrijwel iedere auto. Ik rijd zelf 45dkm per jaar waarvan voor de helft in een auto van de zaak en de kosten voor de lex zijn prima te overzien. Ook op Duitsland ritten is het verbruik echt goed te noemen ik haalde bijna 1 op 14 op het traject van Utrecht naar Frankfurt en terug, en heb goed doorgereden waar het kon.