Aantal verkochte LS400?

joeri82

Nieuw hier
11 mrt 2010
15
0
0
Weet iemand hoeveel LS400en (het type tussen 90-95) zijn verkocht in Nederland destijds?
 

joeri82

Nieuw hier
11 mrt 2010
15
0
0
Ik heb net het antwoord gekregen van de importeur: Het waren er tussen 1990 en 1995 549 stuks.
Hoeveel er momenteel nog in NL rondrijden is niet bekend.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat is wel erg weinig. ik moet er maar zuinig op zijn begrijp ik :oops:

En dan slopen sommigen ze ook nog :lol:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja ik snap niet waarom mensen ze slopen, zulke mooie auto's :lol:

Tegenwoordig heb je voor net even boven de 1000 een LS, er staat er eentje van 1300 te koop waar ik wel enig vertrouwen in heb. :!: Maar ik mag geen auto's meer kopen (van hogere hand af beslist)

Er staat ook een blauwe in Schagen te koop, daar heb ik vroeger ook nog een keer mee gereden, reed ook heel goed toen.
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Zo goedkoop? Ik zit al stiekem te zoeken naar 'n tweede wagen, met deze prijzen is het wel erg verleidelijk om wederom voor een LS te kiezen (Toyota Camry is m'n andere keus).

Ook al denk ik dat je niet vreemd moet opkijken bij 'n ? 1000,- LS om er 5/6000 neer te leggen voor achterstallig onderhoud.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
mlcoolj zei:
Dat is niet veel idd. Jelmer en Joep, jullie hebben een klassieker, maar dat wisten jullie al ;-)

binnenkort weer iets meer een klassieker omdat er 1-tje minder op de weg rijdt... (niet dat ie reed..) nou Jelmer.. nog 546 te gaan!!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@Iggy, natuurlijk heb je onderhoud, en dit kan je lang rekken bij een LS. Al moet het een keer gebeuren natuurlijk. Maar een beetje handige jongen met LS ervaring fikst hem wel voor een leuke prijs.

Die van ?1300,- heeft er trouwens maar 225000 op staan.. dat is niet bijzonder veel. Alleen alle ophanging rubbers vergaan, en dempers geven er wel eens de brui aan. Tip: zoek een Duitse LS400, die hebben niet altijd luchtvering

@Joep, Als ik er zoveel bij me vader op het erf zet gaat hij helemaal flippen :lol: LS400 kerkhof 8O
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Jelmer zei:
@Iggy, natuurlijk heb je onderhoud, en dit kan je lang rekken bij een LS. Al moet het een keer gebeuren natuurlijk. Maar een beetje handige jongen met LS ervaring fikst hem wel voor een leuke prijs.

Die van ?1300,- heeft er trouwens maar 225000 op staan.. dat is niet bijzonder veel. Alleen alle ophanging rubbers vergaan, en dempers geven er wel eens de brui aan. Tip: zoek een Duitse LS400, die hebben niet altijd luchtvering
Punt is inderdaad dat ik nooit 'n goed onderhoudsadres voor m'n LS wist, dealer is te duur en m'n normale garage kent de wagen niet.