achter spoiler

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
Heeft iemand een achterspoiker op zijn/haar is 250 zitten. Hiermee bedoel ik zon lipje net zo als bij de isf. Ik zoek eentje in het zwart wst niet boven de 200 euro uitkomt. Iemand toevsllig gezien op hey internet ?
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
Ik heb beetje op internet gekeken, de meeste moet je toch vast schroeven, zijn er misschien ook spoilers die je op kan plakken? dan hoef ik niet in mijn kofferbak te boren
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
pigpig zei:
Ik heb beetje op internet gekeken, de meeste moet je toch vast schroeven, zijn er misschien ook spoilers die je op kan plakken? dan hoef ik niet in mijn kofferbak te boren


Wat je bij mij op de foto ziet is geplakt.
Maar vergis je niet, plakken is ook vast. Indien je een plak spoiler verwijderd moet je ook gegarandeerd de kofferklep spuiten ;)
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
wow, je auto ziet er goed uit. je velgen passen ook goed onder de is. welke velgen zijn dit ? de f sport spoiler was rond de 500 euro heb ik gezien, hoe duur was het laten spuiten in de goede kleur ?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Velgen kan je via de dealer krijgen... optionele velgen, maar standaard onder een Fsport.

Spoiler is inderdaad standaard op zijn auto..

Spuiten zal van rond 150-200 euro zijn..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik was 194 euro kwijt voor het spuiten van de spoiler.
Moet absoluut goedkoper te vinden zijn, wat reguliere autospuit bedrijven bellen ;)




Op ebay staan spoilers, inclusief de kleur voor onder 100 dollar. Zwaar imitatie.



En de wagen van Hube is idd niet "gemaakt", dit is af fabriek.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
pigpig zei:
wow, je auto ziet er goed uit. je velgen passen ook goed onder de is. welke velgen zijn dit ? de f sport spoiler was rond de 500 euro heb ik gezien, hoe duur was het laten spuiten in de goede kleur ?
De velgen zijn aanzienlijk goedkoper te verkrijgen via sewell (moet je importeren, dus het beste is dit om even aan Jelmer te vragen).

Deze velgen zaten bij het pakket en passen mijn inziens heel mooi onder de auto.

Voor een aftermarket spoiler zou ik de kant van Blueeyes opgaan, mooie optie, maar wel laten spuiten in de orginele kleur, kleurverschillen zou ik niet aan beginnen.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
De meeste kleine-lichte spoilers kan je perfect plakken met ruitenkit, heb ik bij mijn auto ook gedaan. Die zit muurvast!
Waar woon je? Ik weet nog een goede en goedkope spuiter omgeving dordrecht.





gr. koen