In tegenstelling tot eerdere berichten in de categorie "onderstel" werd vrijdag 20 januari mijn CT200h BL niet afgeleverd op Yokohama's maar op de Bridgestone ER33. Op zich niets mis mee ogenschijnlijk totdat je gaat surfen op internet. Op de site www.tire-ratings find the best.com en dan specifiek gezocht op eerder genoemde Bridgestone band wordt je niet echt gelukkig. Met name de duurzaamheid van de band is uitermate laag. Ruim 60% lager dan het gemiddelde van vergelijkbare banden. Ook het gedrag van de band in natte omstandigheden laat te wensen over. Onder droge omstandigheden scoort de band goed.
Daarnaast op een Amerikaanse site een aantal gebruikersreviews gelezen.........Daar krijg je tranen van in je ogen zo wordt deze band afgekraakt, zowel qua veiligheid als qua duurzaamheid. Met name de voorbanden gingen maximaal tussen de 10.000 en 20.000 miles mee.
Mijn vraag: Hebben diegenen die recent een CT200h hebben ontvangen ook de Bridgestones onder hun bolide of is het afhankelijk van het type/bandenmaat.
Verder ben ik bijzonder in mijn nopjes met mijn nieuwe aanwinst. Wat een prachtig stuk techniek. Heel bijzonder
:hi:
Salut
John
Daarnaast op een Amerikaanse site een aantal gebruikersreviews gelezen.........Daar krijg je tranen van in je ogen zo wordt deze band afgekraakt, zowel qua veiligheid als qua duurzaamheid. Met name de voorbanden gingen maximaal tussen de 10.000 en 20.000 miles mee.
Mijn vraag: Hebben diegenen die recent een CT200h hebben ontvangen ook de Bridgestones onder hun bolide of is het afhankelijk van het type/bandenmaat.
Verder ben ik bijzonder in mijn nopjes met mijn nieuwe aanwinst. Wat een prachtig stuk techniek. Heel bijzonder
:hi:
Salut
John