Afneembare Trekhaak Lexus GS430

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Mensen,

Ik heb even een vraagje. Onder mijn nieuwe GS430 zit een mooie afneembare trekhaak, maar die was nog nooit gebruikt. Nou wou ik even kijken of die allemaal wel goed past.. Niet dus..
Nou zit het dus zo, de beugel die onder de auto zit, daar kan de trekhaak niet in, omdat die breder is. Nou zit er wel een beugel bij die trekhaak, en die past wel. Appeltje Eitje zou je zeggen, gewoon die beugel overzetten... jaaaa maar die gaten komen dus net niet overeen. Verder is het allebei origineel Lexus. Zou er nou een hele nieuwe trekhaak op moeten ofzo? Of zou ik die beugel gewoon kunnen bestellen bij de Lexus? Tevens weet de verkoper dit ook hoor, en die gaat de kosten ook gewoon betalen, wat er dan ook nodig is om die wel te laten passen allemaa.

Ik voeg even een paar foto's toe ter impressie..
Dan zit het dus zo, die zwarte trekhaak zat erbij, samen met die beugel, en die andere beugel die daaronder ligt, die zat er dus onder, maar die is dus voor een andere trekhaak. Die er daar bij ligt is van mijn IS200 die gisteren verkocht is, maar dit was even om te kijken hoe of wat.
Ik rij ook nog even langs de Lexus met deze vraag, maar ik denk ik leg hem hier even voor :)

OOOOJA en alvast voor al die mensen die gaan lopen zeuren over baaaaah trekhaak onder een GS dit dat blablabla, mond houden, ik vind het makkelijk als ik het nodig heb :kiss:
 

Bijlagen

  • photo4424.JPG
    photo4424.JPG
    436,7 KB · Weergaven: 41

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Denk dat de vorige eigenaar zijn trekhaak kwijt geraakt is en een andere (verkeerde) heeft gekocht, en toen op het zelfde probleem stuiten,
vervolgens heeft hij de nieuwe beugel voor de trekhaak nooit gemonteerd en dacht waarschijnlijk,
hij gaat er toch binnenkort uit laat de volgende eigenaar dit maar oplossen.

Het zal dus een andere (passende) trekhaak worden of nieuwe gaten boren en uuh een trekhaak onder een Lexus kan best ( handig op zijn tijd )
zolang die maar afneembaar is, anders is en blijft het geen gezicht ;)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Mensen,



OOOOJA en alvast voor al die mensen die gaan lopen zeuren over baaaaah trekhaak onder een GS dit dat blablabla, mond houden, ik vind het makkelijk als ik het nodig heb :kiss:

lekker zelf weten als je zo een sleurkogel er onder wilt , kan inderdaad handig zijn , maar bij voorbaat al deze boven staande opmerking er bij plaatsen is echt min 1
vraag het de dealer , die weet het vast
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Ik ging er vanuit, omdat er altijd van datsoort opmerkingen komen bij mensen die beginnen over een trekhaak :grin:

Maarja, heb het nagevraagd bij Lexus, en Brink heeft ooit een aanpassing gedaan... en daarom is deze dus anders... duzzzz ff en nieuwe bestellen, a ?620,- :brr: En dan heb je nog nieteens de kabelboom, of de montage :eek:
Dus ik ga dat maar ff voorleggen aan de verkoper, of een ander soort eronder laten zetten, ik ben benieuwd :)

Bedankt voor de vriendelijke reacties:kiss:
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Laat ik even een update maken van deze topic:

De verkoper heeft uiteindelijk een andere kogel besteld, en deze past perfect. Ook al het een en ander mee getrokken, dus werkt prima! :D:thumbsup:

Bedankt voor alle info!