aftermarket navigatie

ma1ne

Nieuw hier
16 apr 2012
8
0
0
Hallo allemaal,
ik kwam deze site met aftermarket navigatie systeem tegen voor de lexus is 2e gen.
http://www.caraudioexpert.nl/a-4700...dio-navigatie-multimedia-8-inch-touchscreen-/

Zeer aantrekkelijke prijs, maar daar zal waarschijnlijk de kwaliteit ook naar zijn.

Ik heb zelf de Flyaudio, ben ik op zich tevreden over, behalve dat de dvd die geladen is er bijna niet meer uit gaat.
Dat probleem van de dvd heb ik tot 2x toe gemaild naar de leverancier, maar nooit reactie op gekregen helaas.

Wat me opvalt:
De Flyaudio heeft geen RDS. Deze van Caraudioexpert volgens mij wel.
Ook wordt bij mijn flyaudio niet mijn adresboek van mijn bluetooth telefoon overgenomen.

Is er al iemand die deze radio/navi heeft?

Groeten Jermaine
 

Blue

Nieuw hier
30 jan 2014
11
0
0
@ ma1ne ,heb me ook wat verdiept in deze set en het overwogen (overweeg het nog steeds voor de toekomst). De recensies op buitenlandse fora zijn redelijk positief, denk vergelijkbaar met de flyaudio. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de roadrover niet 100% matcht met de is250 modellen van 2008 en ouder. Je krijgt een kleine naaf tussen je navigatie en je ventilatoren. Dit kun je dan weer oplossen door ventilatoren van het model 2009 in te bouwen, echter kost zo'n setje via de officiele kanalen rond de 300 euro.

Als je het overweegt en zelf wat handig bent zou ik misschien zelf eentje aanschaffen via alibaba.com, hier kun je zelf al eentje bestellen vanaf soms 500 dollar.

Gr