Aha a suh dude

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Sultan

Nieuw hier
20 nov 2016
1
0
0
Hallo,

Ik ben Sultan. Volgend week mag ik mijn is200 ophalen die vanuit engeland is gekomen.
Dus als toekomstige lexus eigenaar zoek je vanzelf rond op de internet en ben gellukig deze forum tegegekomen om info te delen en te verkrijgen.

Mijn plannen voor de is200 is een 2jz gte big single turbo (eerst met de twin spelen natuurlijk) 3inch custom pijpje een hks boostcontroller en intercooler weet ik nog niet. En uiteraard de kleine dingen die te veel zijn om op te noemen. Qua interieur wil ik de navigatie uithalen om vervolgens een tablet in te doen(ipv losse meters). En tot slot zal ik haar spuiten. Ik ben nog niet uit over de kleur.
Dit zal wel een jaar of 2 duren om te realiseren. Ik zal beginnen met de motorische gedeelte en heb al wat rond kunnen kijken op de forum, maar mocht ik iets over het hoofd zien vertel het alsjeblieft. Dit is mijn eerste project en fouten zullen gemaalt worden, maar ik hoop zoveel mogelijk te vermijden door kennis te vergaren van mensen die dit al ens hebben gedaan.

Need more info? Just ask!

Sultan