Airco instellen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Jackson

Nieuw hier
21 jul 2024
2
0
1
Hallo mede Lexus rijders! Bouwjaar 2007

Ik heb een vraag ik heb nog niet zolang een GS450H en deze rijdt top. Maar telkens als ik instap moet ik de airco weer aanzetten en instellen op bijv 20 is dit normaal.? Heb dit bij andere auto’s nooit gehad bleef altijd ingesteld staan.

Nog een vraag ik wil altijd mijn licht aan hebben dat noemen ze ook wel Zweedse instelling is dit bij een GS in te stellen? Moet nu telkens het licht aan en uit doen als ik de auto verlaat. Hoor het graag van de ervaren eigenaren.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Steeds opnieuw de climate control instellen lijkt mij niet de bedoeling. Bij mijn NX uit 2014 hoeft dat nooit.

Als het beschikbaar is, is de dagrijverlichting met de lichthendel is in te stellen.
 
Ik heb dit topic verplaatst naar de GS generatie 3 omdat generatie 2 geen GS 450h heeft. (Hint zet het bouwjaar er bij.)
Als ik me goed herinner is de AC te resetten door de radio volume knop enkele seconden lang in te drukken, anders de zekering even los halen.