Alan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.631
67
48
Hallo allemaal,

Ik dacht dat nederland sinds lexusowner.nl niet meer een nieuwe forum had, maar tot mijn verbazing kwam ik toevallig weer een ned forum tegen, dus vandaar maar even snel aangemeld :)

Even voorstellen

Vorige auto : is200 en huidige is250 en kom uit omgeving Rotterdam.

Ik ben altijd al een autoliefhebber geweest dus heb ook Automotive Engineering gestudeerd en momenteel werkzaam in de Automotive.

Prive projecten:

- Geluidsisolatie van de is200 (heb op de aandrijflijn na zowat heel de is200 wel van binnen en buiten gezien)

- Ik heb op de is200 veel veranderd aan verlichting zoals xenon. leds etc.

- IK heb ook een keer een kleine bandentest gedaan met de is200.

- en nog van alles en nog wat zoals experimenten met auto poets producten:)

- En met de is250 heb ik niet meer zoveel tijd gehad om te experimenteren. :)

Ik hoop dat ik hiermee het een of ander kan betekenen voor deze forum.

Heb even foto gemaakt met me mobiel:

sm67t3.jpg
 
Hoi en welkom, dan officieel! :D

Alle hulp is hier welkom. Iedereen heeft een beetje een ander item waar ze goed in zijn.

Mijn vorige auto was ook de 200, nu rij ik een 250, welke ik op dit moment ook een van de mooiste auto's op de Nederlandse wegen vind.

Het lijkt mij leuk te horen wat je gaat doen met de huidige IS.

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: kadetilek
Inderdaad nu even officieel ja :)

Waarschijnlijk ga ik minder aan de is250 doen aangezien ik nu ook een heel stuk minder tijd heb :(

Maar wat ik anders heb dan standaard:

- Lexus isf achterlichten
- Dorpel met blauwe lexus verlichting
- Led dagrijlichten voor de zomer en Xenon verlichting in de winter (mistlamp unit)
 
Ok, het enige dat ik tot nu toe gedaan heb is de redouts op de achterlichten.

Wat ik nog wil doen : Titaium velgen (kleur), F-Sport luchtinlaat en misschien uitlaten.
 
Ja redouts zijn ook wel mooi :)

Ik heb zelf nog een setje 18inch lexus velgen met een donkere tint (2008) model. Deze staan nog op marktplaats aangezien ze nog nieuw zijn, maar ze zullen hoogstwaarschijnijk gebruikt worden voor mij als wintervelgen.

Qua uitlaat zat ik te kijken naar een TOMS uitlaat, deze maakt relatief weinig lawaai, maar is dan ook gelijk erg prijzig. Is HKS niks voor jou ? :) want die maakt inprincipe ook de Fsport en lexus sport exhaust voor amerikaanse modellen.
 
HKS is inderdaad wel een leuke optie. Misschien doe ik dat ook, ik was alleen een beetje aan het hopen op de F-sport lijn. Maar het lijkt niet dat deze binnenkort naar Nederland komt

18 inch van het huidige model, erg mooi. Waar heb je deze dan vandaan?
 
Ja we moeten denk ik even geduld hebben met de Fsport lijn hier in nederland, of je moet het via amerika bestellen, en een vaste prijs voor verzenden afspreken :)

Momenteel heb ik de 5x 2spaaks 18inch van de sport versie onder me auto, die andere 18 inch velgen heb ik bij de lexus dealer gekocht. Zelfde model als de 2006-2007 sport maar dan donker.

http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... elgen.html
 
Verzenden vanuit Amerika van grotere delen via usa2ned. heb ik goeie ervaringen mee. Wellicht dat het de koster beduidend drukt
 
Misschien moeten we maar een keer een group buy regelen met onderdelen met 1 van de dealers in USA. Zoals F sport producten etc :)

Waar ik zelf onderdelen van heb besteld in het verleden zijn:
- Carlsson toyota (ook wel L-tuned parts)
- Sewellparts online
 
Dat is misschien wel een topic waard. Ik zelf wil eigenlijk als eerste de intake hebben. Verlies ik eigenlijk de premium warranty wanneer ik dit laat instaleren?
 
Die intake is wel leuk ja :), maar ik denk dat je iom lexus dealer moet doen hoe het zit met de garantie. ik denk zelf van niet aangezien het lexus onderdelen zijn.
 
Welkom op het forum Allan,
Zo te lezen heb je een geweldige baan..
Gusmano Ls 400 8)
 
Hoi Gusmano,

Nahja geweldige baan :) het is automotive waar in ieder geval mijn interesses liggen, echter weten we ook allemaal dat het de laatste tijd niet best is met de automotive :(.

Alan