Alarm in wasstraat

LS Noord

Nieuw hier
11 feb 2024
19
33
13
Hallo forum leden

Haalde 2 weken terug de door de wasstraat en werd tot 2x toe getraceerd op een hels kabaal 🫣.
Nu zit er een knop bij de binnenspiegel waar je de sensor voor detectie !voor beweging in het interieur mee uit kunt zetten.
Mijn vraag is : als ik de auto met de sleutel afsluit staat die detectie/alarm dan ook gelijk weer aan ???
Ik kan het uiteraard uitproberen in de wasstraat maar ik weet het liever van tevoren, ivm de enorme herrie.
Het betreft een 2007 LS 600 HL

Alvast bedankt voor eventuele reacties

Wat ik er van weet (bij een 2014 IS): als je de auto uitzet en dan op die knop bij de binnenspiegel drukt dan zie je op je display bij je snelheidsmeter dat het interieuralarm uitgeschakeld is. Stap je dan uit en doe je de auto op slot dan blijft dat uitgeschakeld.
Dit is slechts eenmalig. Bij een volgende keer op slot zetten staat het alarm weer gewoon aan.

Ik doe de aanname dat dit bij alle/de meeste Lexi zo werkt.

Wat ik er van weet (bij een 2014 IS): als je de auto uitzet en dan op die knop bij de binnenspiegel drukt dan zie je op je display bij je snelheidsmeter dat het interieuralarm uitgeschakeld is. Stap je dan uit en doe je de auto op slot dan blijft dat uitgeschakeld.
Dit is slechts eenmalig. Bij een volgende keer op slot zetten staat het alarm weer gewoon aan.

Exact zo bij mijn gen 3 RX

• Leuk
Waarderingen: Mwi

Ok 👍
Dank , ga het vrijdag even proberen .