Altezza TRD Veerpootbrug op de IS200

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.395
219
63
Soms... kom je op Ebay iets tegen en dat moet je dan gewoon hebben ! Dit gebeurde vannacht bij mij ;-) Ik heb dus geboden op een TRD veerpootbrug voor de Altezza.
En gewonnen ! Maar nu komt het, omdat ik nog maar een paar minuten had heb ik me er niet echt in verdiept en lees nu de verhalen dat de brug niet gaat passen op de IS300.
Zou dit verhaal ook zo zijn voor de IS200 ? Ik hoor graag jullie ervaringen ! :)
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
is het niet dat de ene auto links gestuurd is en de andere rechts gestuurd ?

Ik weet toen met mijn corolla dat ik ook een TTE veerpootbrug had overgekocht van een T-sport uit Engeland. Deze was toen in eerste instantie niet te monteren omdat het net andersom zat en bij mij het stuurkolom in de weg zat. Na wat aanpassingen met buisjes etc is het alsnog gewerkt maar het 1,2,3 erop zetten was het helaas niet.
 

Straks

Nieuw hier
5 apr 2017
3
0
0
Gaat zoals de IS300 helaas ook niet passen op de IS200. Haal je in de verre verte niet qua hoogte met je luchtfilterbak.
 

Straks

Nieuw hier
5 apr 2017
3
0
0
Realistisch gezien niet, maar alles kan. Die moeten dan behoorlijk(Aantal cm) dik zijn, mooi zal het niet zijn, laat staan effect hebben. :)