Alweer een ct200h-rijder

birdie52

Nieuw hier
4 dec 2011
1
0
0
Dag allemaal,

Fijn dat ik me hier even mag voorstellen. Ik ben 56 jaar en woon in Zwolle. Op 22 oktober hebben mijn vrouw en ik een nieuwe Lexus CT200h gekocht bij de dealer in Zwolle. De afgelopen 5 jaar hebben we een Toyota Verso D4D gereden. En dat beviel prima. "Wel eens aan een Lexus gedacht", vroeg de verkoper toen ik afgelopen zomer zei aan een andere evt. nieuwe auto te denken die we zakelijk wilden gaan aanschaffen. Na de proefrit in juli was ik eigenlijk al verkocht. Wat een heerlijke auto! Gelukkig vond mijn vrouw dat ook. We hebben in oktober uiteindelijk de beslissing genomen en een CT200h (Luxury Line) gekocht met schuif-kanteldak, Mercury Grey (1H9) en Venaro Grey leder. En nu maar wachten. De leveringschecker geeft aan dat we geduld moeten hebben tot februari 2012. (zucht!) :hot: Wat een tijd nog! We hopen vanaf die tijd veel plezier te mogen beleven aan deze nieuwe aankoop!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dank dat je je voorstelt! :)

Gefeliciteerd met de aanschaf en uiteraard voor straks veel veilige km's gewenst. Overigens, in plaats van goede voornemens volgend jaar, begin je dus alvast met een verslaving :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :hi: En veel succes met het wachten.

Mijn ouders hebben ook een CT200h besteld, ook bij Zwolle :rulez: Zij moeten echter nog wachten tot maart/april.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier! maar wat een lange levertijden zeg! hahaha maar het is het wachten waard!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, succes met wachten en alvast veel plezier met je CT. :D