Angels eye's in mistlampen als dagrijlicht

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
p1.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zit nog in dubio, maar ik denk dat de GS450h in april gekocht gaat worden. Dus ik ga niet zo heel veel meer aan mijn auto doen.

Anders.......
 

Ludovic

Hoort erbij
22 jun 2010
45
0
0
Mooi, maar is het nut van de dagrijlichten niet teveel verminderd doordat ze zo laag zitten? Maar ziet er hoe dan ook erg goed uit, heel clean.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube: Ow? gaat het een nieuwe worden? :)

Ludovic: gelijk heb je ook hoor, het nut is wel verminderd doordat deze wat lager zit, maar op een klein beetje afstand is het al wel goed zichtbaar. En daarnaast is het natuurlijk een optische 'tuning'
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ziet er zeeer netjes uit :D

Wat een speeltjes voor de IS zijn er toch, ik denk dat het maar goed is dat er zo weinig voor de LS400 verkrijgbaar is, hahahaha :llol:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Arjan,

Het is een kit van ik dacht 120 dollar voor links en rechts inclusief een eigen ballast.

JE moet je mistlamp openmaken en de ringen toevoegen :) en daarna weer vast kitten.

Het voordeel is dat je je mistlamp gewoon kan behouden ipv dat we nu er led in hebben zitten. Ik ga trouwens de leds binnenkort weer eruit halen en vervangen met winter xenon hid mistlampen :)

Jelmer: hahahah je hebt misschien ook de verkeerde gadgets auto :p maar wel een leuke hobby auto!

Ik kwam deze dingen tegen op een japanse lexus forum achtig iets... ik moet zeggen dat ze daar echt de gekste en raarste dingen hebben.... Dus mocht ik daar weer wat zien dan post ik het wel heier :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik ook hoor :) ik heb het altijd aan, maar aangezien het alleen maar gaat regenen en even later gaat sneeuwen.... dan heb ik liever nog meer zicht :D hahahah de LEDs gaan er wel weer in maart/april weer in.
 

thespikie

Nieuw hier
9 jun 2013
14
0
0
Hoi,

Iemand een idee waar ik dit kan kopen voor mijne is220d ?
En kan iemand de foto opnieuw posten aub. Kan hem niet zien :)

Groetjes