Antennevoet Lexus Is200 1999

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Hoooo mensen....
Ik heb die mazzel weer, dat ik snel even mijn auto moest wassen... en toen in de haast vergeten mij antenne eraf te halen... en je raadt het al... antennevoet afgebroken...
WAT MOET IK DOEN?!?!?! zijn die dingen te bestellen, is dit makkelijk te (de)monteren.. pffff wel klote weer hoor... zag wel dat iemand hier op het forum hem aanbood voor €200,- o_O
duzzzzz

maar er mag van mij ook gewoon een haaienvin op ofzo, maakt me niet zoveel uit, ik heb wat dat betreft nog goed bereik.. alleen er zit een gat in...
Wat kan ik doen mensen?? heeeelp mij... Ga er volgende week mee naar Parijs, dus zal wel fijn zijn als er een oplossing is voor die tijd...:(

P.S Kan er trouwens nou water naar binnen lopen via dat gat, of is dat redelijk afgedicht?

Alvast bedankt!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De dealer zal ze wel hebben, ebay, etc. (tijd kost geld vrees ik). Bij loshalen moet een stukje hemelbekleding los. Ik zou het gat voorlopig wel vullen met kit oid. Er liep ergens een draadje over op 't forum.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Ja klopt! Die was ik ook toevallig net tegengekomen! Bedankt! Dat valt allemaal nog wel mee... nou ff kijken of ik nog een voetje ergens van de sloop kan krijgen, zou het makkelijkste zijn... Nog iemand die weet waar nog een Is200 sloopauto staat? Heb er via marktplaats een in schiedam gevonden, die zo eerst maar ff een belletje geven!
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Mensen!! Die in Schiedam stond nog op de boot... 😒 Maaar heb bij kakerken ge?nformeerd, en die had er nog 2 staan! Dus komt best uit!! Bedankt voor alle tipsss!!
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
zolang het gat niet beschadigd is en de aansluiting in orde is kan je er eender welke antenne opsteken, de dakhemel zal zowieso wel wat los moeten maar ik zou het gat goed afplakken met elektro tape en niet met silicone.
Ik denk dat je ermee gaat kloten om het fatsoenlijk te verwijderen naderhand.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Nou, weet je wat het is, ik heb hem natuurlijk bij Kakerken zelf gedemonteerd, dus dat kwam goed uit. Kon ik daar mooi even zien hoe het allemaal zat, maar dat stelt allemaal niet zoveel voor joh, was 10 minuten werk. En er zitten 3 gaten, 1 in het midden voor de bedrading, dat is plug en play, en die andere 2 is voor de boutgaten, en zit gewoon rubber omheen, dus komt helemaal goed :D maaaar er komen zeker foto's!!! Ga hem er volgende week inzetten!:rulez:
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
381
118
43
Ben ik een beetje laat mee zo te zien, maar ik heb er al een tijdje eentje in de auto liggen die hardstikke nieuwe is. Heeft geen week op de auto gezeten.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Heb hem trouwens al geplaatst... maar ging zo snel, dat ik geen foto's heb gemaakt... sorry mensen :( Maar stelt echt geen donder voor, is 10 minuten werk, je moet alleen ff rekening houden dat je je hemel niet breekt door om de vouwen zeg maar, maar verder stelt het niks voor :rulez: