!Arrived!

hustler

Nieuw hier
23 mrt 2013
5
0
0
Hoi Mensen,

Ik ben Joep uit Oosterhout (NB) en 34jr en samenwonend. Sinds vorig jaar juni rijden we een GS300 uit 1999 en wat een heerlijke auto is dat zeg! Ik had er wilde plannen mee en was al begonnen met het bestellen van wat spullen maar uit eindelijk is de auto toch stock gebleven op de achterlichten na dan.
Nu mag ik een lease auto uit gaan zoeken en is de keuze uiteraard weer op een Lexus gevallen en dit maal de CT 200H F-Sportline. De auto komt eerste week april binnen dus ik zal jullie hier op de hoogte houden :hi:

Greep uit mijn benzine verbruikende historie;

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Toen nog een keertje aan een project begonnen (afhaken mag hoor het is geen lexus hee :D )

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Nou om af te sluiten de GS is verkocht aan mijn moeder en de CT 200H foto's gaan nog volgen wil daar toch wel een paar dingen mee gaan doen ;)

Gr
 
Re: New member..

Welkom op 't forum Joep en imposant wagenpark! Geen probleem om hier, naast lexus, ook je andere auto's te laten bewonderen.

Proficiat met de CT 'to be', dus daar horen we binnenkort wel verslag van ;)
 
Re: New member..

Gefeliciteerd met de aanwinst! En succes met het wachten op de CT. Mooi wagenpark!
 
Re: New member..

Zo te zien heb je nog nooit voor lul gereden en met de nieuwe Lexus houdt je dat in ere, sorry hoor Prius rijders, maar ik vind dat je daar dus... vul maar aan.
 
Re: New member..

Welkom hier Joep, sluit me bij de rest aan, wat betreft je vorige auto's, mooi hoor, maar veel plezier met CT straks, en hier op het forum.
 
Re: New member..

Welkom hiero
Dat zijn erg mooie wagens.
Op een of andere manier heb ik het ideen dat je ct ook stock blijft
 
Re: New member..

Indrukwekkend wagenpark :) Veel rijplezier met je CT!
 
Re: New member..

whoa! welkom hier! Nice rides heb je gehad! Dus jij had die STI in de plastidip gedaan... heb je deze nog? Wat zijn je plannen voor de CT?
 
Re: New member..

Gearriveerd!! :D

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Vandaag geleverd door van Dorst te Breda. Kan niks anders dan lof schrijven over de service en vriendelijkheid van de mensen daar. Bij aankomst stond de auto in de "aparte" showroom te glimmen. De auto was 4weken geleden besteld en zou aanstaande zaterdag geleverd worden maar de verkoper had een introductie van de nieuwe IS. Woensdag ging de telefoon of ik de auto vrijdag kon ophalen ipv zaterdag en dat was uiteraard geen probleem :D
Bij aankomst eerst een bakje koffie op met ondertussen complete uitleg over de service van Lexus. Daarna wat papierwerk samen doorgenomen en wat goodies in ontvangst mogen nemen zoals ; briefopener , miniatuur CT, fles Mo?t en een poets set.
Daarna even samen in de auto gezeten en daar de nodige uitleg genoten en daarna heerlijk de eerste 100km op de teller gezet.
Nu staat de auto lekker te glimmen op de oprit dus zo meteen weer op pad.

Keep yha posted!


( Oh de velgen die onder de STI zitten ga ik binnenkort bestellen voor de CT in 18" en de pook knop met blauwe led verlichting is inmiddels besteld)
 
Proficiat met de fraaie aanwinst! :rulez:

Veel plezier met de kilometers, maar dat zal wel lukken zo te horen (en zien) ;)