Aso

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Idioot met trekhaak zet m even in de Lexus. Na 20 minuten dader kunnen traceren...heb ik niet gevoeld, weet van niks. Echt he, die zak stond gewoon zo geparkeerd. Weet van niks. Mooie lamzak is het. Schade 650 ex btw. Formulier ingevuld en de zooi maar weer regelen. Het is dat buurman even aanbelde anders is meneer weer gevlogen. Asociale stumperds. En nee, ik zeg niks over bepaalde bevolkingsgroepen....

Even ter aanvulling ook krassen rechtervoorkant, parkeerde schuin in die zak.
 

Bijlagen

  • IMG_2133.jpg
    IMG_2133.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 67
  • 1234.jpg
    1234.jpg
    1.013,2 KB · Weergaven: 69

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Pfoeiiiii helaas is niet iedereen zuinig op zijn auto. Tegenwoordig is een klein deukje ook al echt een dure reparatie. Gelukkig was er iemand alert.
 

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Eens, niet zozeer die nummerplaat maar hij raakt bumper op meerdere plekken. Kan gebeuren natuurlijk maar dan net doen of je van niks weet, Beetje fatsoen is ook ver te zoeken tegenwoordig. Ben je blij met je auto verpest een ander het even. Ik vind dat zo ongehoord asociaal he.
 
  • Leuk
Waarderingen: lexusluukie

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
Vreselijk zoiets ja!
Mocht je ooit een IS250 helemaal achteraan in een hoekje aan het einde van een parkeerplaats zien staan, grote kans dat ik het ben...
Ben werkelijk allergisch voor (parkeer)deukjes en/of andere (kleine) schades.
Mooi dat je het nog geregeld hebt gekregen, succes!
 

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Dankje, ik parkkeer ook op afstand maar die zak kan niet autorijden. Zat vorige week exact hetzelfde op auto buurman maar schade viel mee bij hem. Ik zeg niks over bepaalde bevolkingsgroepen maar goed. Spreek ik m aan, is de malloot nog beledigd ook.
 

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Ooit een Alfa 159, een van de eersten in NL, Krast er een n hakenkruis op portier snachts. Voer de doodstraf maar in voor dit soort ongein.
Nieuwe Alfa 146 dag oud...fietst er n kutventje door de straat en bekrast elke auto. Echt he,,leuke stad Den Haag :) Gelukkig doen we het qua ADO wel goed

MixedComment: Alfa/Lexus/ADO.....dit wordt een ban of strafwerk :)
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken en Stefan O

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
689
615
93
Ik ken helaas ook dit soort ellende. Had de auto voor mijn Lexus 15 jaar, nog als nieuw, altijd binnen, geen roest of verweerde lak en twee weken voor ik de Lexus in bezit nam was er een bejaarde mevrouw die haar winkelwagentje over de volledige linkerkant van mijn inruiler haalde ....grrr. En natuurlijk was ze hoogst verbaasd, heb niks gemerkt. En moet ik dat nu betalen? Ja natuurlijk, ik reed dat karretje er toch niet tegenaan?

Het eerste deukje of krasje doet altijd zeer, maar stom onbenul na 15 jaar ook nog steeds. Als iemand niet geinteresseerd is in auto's kun je die van een ander toch nog wel met rust laten? Ik vergrijp me ook niet aan iemands tuintje met "oogstrelende" tuinkabouters en miniautuur windmolens??
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: lexusluukie en Henri27

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Vreselijk zoiets ja!
Mocht je ooit een IS250 helemaal achteraan in een hoekje aan het einde van een parkeerplaats zien staan, grote kans dat ik het ben...
Ben werkelijk allergisch voor (parkeer)deukjes en/of andere (kleine) schades.
Mooi dat je het nog geregeld hebt gekregen, succes!
En mijn vrouw vraagt zich sinds onze Lexus iedere keer af waarom ik niet meer de stad in wil 🤣 thuis in de garage staat hij zo lekker uit de buurt van die brokkenpiloten...

Toevallig vandaag toch nog de stad in gemoeten.. ik zo'n mooi achteraf plekje gevonden, waar maar aan 1 kant iemand naast kan staan, andere kant was een boom.. moesten wel verder lopen maar ach, mooi weer.. kom je terug is de motorkap onder gekakt 🤬

Maar goed dat is nog altijd minder erg dan het probleem van TS

Fijn dat je de dader hebt gevonden!
Ik ben nog steeds op zoek naar een dader met donkere veren
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: lexusluukie en Stefan O
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Voor het hele corona-gezeur gingen we nog weleens de stad in. En bij het parkeren kon de vrouw eerst minimaal 3-4 keer een plekje aanwijzen, voordat ik zelf ook daadwerkelijk de parkeerplek ruim/prettig genoeg vond. Precies om dit soort dingen te voorkomen. Maar helaas heb je het niet altijd in de hand zoals bij jou @Ferdy .

Mooi dat je de dader gevonden hebt en dat het hopelijk voorspoedig en zonder veel gezeur afgehandeld wordt.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ergste ook nog: uiteindelijk betalen we het via de verzekeringspremie allemaal zelf.
 

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
@lexusluukie :LOL: :LOL: Ik doe dat ook altijd. Dan zegt mijn vrouw:”hier is een plekkie“. Die snapt nog steeds niet dat ik op zoek ga naar de allergrootste parkeerplek met maar aan 1 kant kans op een auto of ik zet hem naast een goed uitziende dure auto……….(y)
Precies die tactiek houd ik er ook op na, hilarisch!
Dan denk ik ook "die met z`n RS6 zal toch nog wel voorzichtiger zijn dan ik, zet ik em daar langs"
Mijn vrouw zoekt de laatste jaren mee naar een geschikte locatie :D
 

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
En mijn vrouw vraagt zich sinds onze Lexus iedere keer af waarom ik niet meer de stad in wil 🤣 thuis in de garage staat hij zo lekker uit de buurt van die brokkenpiloten...

Toevallig vandaag toch nog de stad in gemoeten.. ik zo'n mooi achteraf plekje gevonden, waar maar aan 1 kant iemand naast kan staan, andere kant was een boom.. moesten wel verder lopen maar ach, mooi weer.. kom je terug is de motorkap onder gekakt 🤬

Maar goed dat is nog altijd minder erg dan het probleem van TS

Fijn dat je de dader hebt gevonden!
Ik ben nog steeds op zoek naar een dader met donkere veren
Oja kak! Dan word het ná het (apart) parkeren meteen door naar de wasbox...
Het valt niet mee een automobiel fatsoenlijk te houden Anno 2021:ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Henri27

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Vreselijk zoiets ja!
Mocht je ooit een IS250 helemaal achteraan in een hoekje aan het einde van een parkeerplaats zien staan, grote kans dat ik het ben...
Ben werkelijk allergisch voor (parkeer)deukjes en/of andere (kleine) schades.
Mooi dat je het nog geregeld hebt gekregen, succes!
Zet hem ook altijd zover mogelijk weg maar dan zijn er nog die hun voertuig ernaast parkeren.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Ook mij is het overkomen dat er een tegen mijn auto aangereden was. Geen dader te bekennen en 650 euro schade aan mijn vorige auto
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Let op: wanneer je getuigen weet te vinden die kunnen verklaren dat iemand anders die schade heeft veroorzaakt, dan vergoed het waarborgfonds de schade.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Let op: wanneer je getuigen weet te vinden die kunnen verklaren dat iemand anders die schade heeft veroorzaakt, dan vergoed het waarborgfonds de schade.
Maar moeten die getuigen dan weten wie het wel was? Of dat de eigenaar het niet zélf was? Dat laatste is vrij makkelijk "te regelen"
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Het waarborgfonds wil aangetoond zien dat de eigenaar het niet ws.
Als de getuigen weten wie het wel was, dan wordt het gewoon een verzekeringszaak.
Zie hier voor de exacte info: https://waarborgfonds.vereende.nl/
 
Laatst bewerkt:

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
159
134
43
Idioot met trekhaak zet m even in de Lexus. Na 20 minuten dader kunnen traceren...heb ik niet gevoeld, weet van niks. Echt he, die zak stond gewoon zo geparkeerd. Weet van niks. Mooie lamzak is het. Schade 650 ex btw. Formulier ingevuld en de zooi maar weer regelen. Het is dat buurman even aanbelde anders is meneer weer gevlogen. Asociale stumperds. En nee, ik zeg niks over bepaalde bevolkingsgroepen....

Even ter aanvulling ook krassen rechtervoorkant, parkeerde schuin in die zak.
Ik snap weer waarom ik een garage zoek voor dat bakkie van mij.
Zelf heb ik een BlackVue DR750X 2 kanalen dashcam die een botsing detecteert in parkeermodus en gelijk op gaat nemen met daarbij 30 seconden wat ervoor is gebeurd (buffer) .
Na het parkeren blijft deze nog 24 uur actief. Hoop echt dat het weer voor elkaar komt met je schade. Wat een gekut (sorry voor de uitspraak) .
Ik woon ook in Den Haag (Houtwijk) maar ben nog bespaard (fingers crossed) .